Tukaj je, povsem novi BMW X4. Mali mestni križanec, ki se je razvil iz večjega X6 nadaljuje uspešno zgodbo, ki jo je začrtala prva generacija modela (prodanih približno 200.000 vozil). Tokrat je X4 še bolj doršen v vseh pogledih, definitivno pa izstopa vizualna plat vozila, tako zunaj kot znotraj vozila. Poudarek novinca je predvsem na izraznem oblikovanju ter športnosti.
Pri zunanjem izgledu nove generacije X4 lahko izpostavimo nekaj najopaznejših sprememb in novosti. Na sprednji maski (izgled zelo podoben novi generaciji X3) je X4 sedaj že v standardni izvedenki na voljo z Bi-LED svetili, ki so nekoliko večja in se elegantno ujemajo s preostankom sprednje maske, za eleganten pridih pa poskrbijo tudi LED meglenke v agresivnih režah odbijača. Večje so tudi ledvičke, ki se lahko pohvalijo z aktivnim nadzorom dotoka zraka z odpiranjem in zapiranjem rež. Z namenom še boljše vozne dinamike je vozilo nekoliko širše (37 mm) kot predhodnik, teža med sprednjo in zadnjo osjo pa je razporejena v idealnem razmerju 50:50. Z novo generacijo, izboljšano gradnjo in dizajnom pa so BMW inženirji dosegli še izboljšan zračni koeficient, ki znaša 0,30 ter maso vozila, ki je nižja za do 50 kilogramov!
Na zadku vozila so zelo zanimiva, za BMW oblikovno netipična, pa vendar zelo všečna 3D LED svetila, ki so del standardne opreme. Pri vseh motornih različicah je X4 deležen dveh izpušnih zaključkov; na vsaki strani po eden. Prtljažna vrata so že serijsko elektronska in odpirajo pogled v 525 litrski prtljažni prostor.
Predstavnika oddelka M Performance, BMW X4 M40i in M40d sta še precej bolj atraktivna in vizualno nadvse privlačna. Že velika 20-palčna platišča poskrbijo za izstopajoč izgled (opcijsko 21-palčna), pod njimi so nameščene močne M Sport zavore, za poudarek pa skrbijo tudi M Sport izbočeni pragovi. Vse skupaj je začinjeno z M športnim vzmetenjem in športnim izpušnim sistemom M Sport z dvema črnima izpušnima zaključkoma iz kroma, ki na plano vabita vabljive zvoke motorja.
V potniški kabini se podobnosti z X3 in drugimi novimi modeli nadaljujejo. Pred voznikom je nameščeni 12-palčni zaslon (instrumentalna plošča), prav tako pri vožnji pomaga Head-Up Display, ki na steklo pred voznika izrisuje pomembne informacije. Sredinsko je nameščen 10,25-palčni, na dotik občutljiv zaslon z novim vmesnikom iDrive in sistemom za zaznavanje gest. Več je odlagalnih prostorov, v kabini je še bolj prijetno po zaslugi ambientalne osvetlitve, celostno pa kabina deluje veliko bolj prefinjeno in elegantno kot pri prejšnji generaciji modela.
BMW bo kupcem ponudil tri pakete opreme:
- xLine (aluminijaste ledvičke, aluminijaste okrasne letve, zaščita podvozja, xLine platišča),
- M Sport (M aerodinamični paket, okrasne letve visokega sijaja v črni barvi, M platišča, M Sport zavore, M Sport vzmetenje),
- M Sport X (M aerodinamični paket, okrasne letve visokega sijaja v črni barvi, M platišča, M Sport zavore, M Sport vzmetenje, ledvičke v barvi Frozen Grey, stranska stopnica v barvi Frozen Grey).
Za novi X4 so na voljo štirje povsem novi barvni odtenki; Phytonic Blue, Sparkling Storm, Flamenco Red in Sunstone. Vsi omenjeni odtenki so na voljo znotraj programa BMW Individual, ki je prvič na voljo za model X4. Platišča med katerimi se kupci lahko odločajo so velikosti od 18 do 21 palcev.
Pa pogonski sklopi?
Pri modelu X4 bodo na voljo trije bencinski in štirje dizelski agregati z močjo od 184 KM do 360 KM. Moč se standardno prenaša na vsa štiri kolesa preko sistema xDrive, za pretikanje pa serijsko skrbi osemstopenjski samodejni menjalnik. Poleg omenjenih šestih motornih različic bosta seveda na voljo še dva modela BMW M Performance: BMW X4 M40i in BMW X4 M40d.
Motorne različice:
- xDrive20i: 4-valjni bencinski motor, 1.998 cm3, 184 KM, 290 Nm navora, 8,3 s do 100 km/h, največja hitrost 215 km/h, kombinirana poraba goriva: 7,3–7,1 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 168–163 g/km.
- xDrive30i: 4-valjni bencinski motor, 1.998 cm3, 252 KM, 350 Nm navora, 6,3 s do 100 km/h, največja hitrost 240 km/h, kombinirana poraba goriva: 7,3–7,2 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 168–164 g/km.
- M40i (predvidoma na voljo od avgusta 2018): 6-valjni bencinski motor, 2.998 cm3, 360 KM, 500 Nm navora, 4,8 s do 100 km/h, največja hitrost 250 km/h, kombinirana poraba goriva: 9,2–9,0 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 213–209 g/km.
- xDrive20d: 4-valjni dizelski motor, 1.995 cm3, 190 KM, 400 Nm navora, 8,0 s do 100 km/h, največja hitrost 213 km/h, kombinirana poraba goriva: 5,6–5,4 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 149–142 g/km.
- xDrive25d: 4-valjni dizelski motor, 1.995 cm3, 231 KM, 500 Nm navora, 6,8 s do 100 km/h, največja hitrost 230 km/h, kombinirana poraba goriva: 5,7–5,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 149–145 g/km.
- xDrive30d (predvidoma na voljo od avgusta 2018): 6-valjni dizelski motor, 2.993 cm3, 265 KM, 620 Nm navora, 5,8 s do 100 km/h, največja hitrost 240 km/h, kombinirana poraba goriva: 6,2–5,9 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 163–156 g/km.
- M40d: 6-valjni dizelski motor, 2.993 cm3, 326 KM, 680 Nm navora, 4,9 s do 100 km/h, največja hitrost 250 km/h, kombinirana poraba goriva: 6,6–6,4 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 173–170 g/km.
Svetovno premiero bo novi BMW X4 doživel na avtomobilskem salonu v Ženevi, marca 2018.