Danes je BMW na dogodku Pebble Beach Concours d’Elegance ponosno predstavil popolnoma novi Z4. Prvič lahko vidimo avtomobil kot celoto in priznati moramo, da gre za res všečen izdelek. Novi Z4 izgleda športno nizko, kot pravi BMW roadster. Spominja na prvo generacijo modela Z4 po proporcih in dimenzijah, kar je vsekakor dobra stvar. Zadnja leta so bili produkcijska vozila skritizirana zato, ker so med razvojem ohranili le nekaj potez konceptov in končni izdelek je bil tako velikokrat precej različen. Ampak menimo, da tokrat temu ni tako. Novi BMW Z4 je precej podoben konceptu in tako zvesto sledi oblikovalski filozofiji znamke. Takoj opazimo tudi integrirani zadnji spojler, izrazite reže za zajem zraka, široke zadnje luči in kvadratne zaključke izpušnega sistema. Na fotograifjah sicer lahko vidimo različico M40i, torej M Performance različico, ki bo zaenkrat najmočnejša v ponudbi. Slednja različica bo imela športno podvozje z nastavljivimi blažilniki, športni izpušni sistem, večje zavore in podobno.
Na zunanjosti sicer opazimo tudi nekaj novosti, ki jih še nismo videli. Za začetek spredaj opazimo zanimivo oblikovane ledvičke, ki so oblikovana v obliki črke ”Y”. Druga stvar so vertikalno poravnane sprednje luči, saj smo vajeni dvojnih žarometov v horizontalni liniji. Vse omenjene novosti so oblikovalci črpali iz koncepta in vse to pomeni, da kljub temu, da novi Z4 sledi oblikovalskim smernicam znamke, predstavlja precej drugačen videz od ostalih modelov v ponudbi. V notranjosti se bohoti armaturna plošča, katere poteze smo že videli pri seriji 8 in ostalih nedavno predstavljenih modelih. Multimedijski sistem predstavlja najnovejšo različico sistema iDrive z novim upravljalnikom, na novo zasnovan ”head-up” projekcijski zaslon in najnovejše digitalne merilnike imenovane Live Cockpit, ki so podobni tistim iz serije 8.
Seveda pa pri Z4 ni vse v videzu, ampak bo presenečal tudi z dinamično vožnjo. Ker si bo s Toyoto Supro deli platformo, je nova generacija Z4 v primerjavi s prejšnjo precej lažja, bolj vodljiva in nasploh bolj dinamična v vožnji, tudi zaradi popolne 50/50 razporeditve mase. Zaenkrat najzmogljivejša različica M40i predstavlja 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor, ki razvije 340 konjskih moči in 500 nevtonmetrov navora. Gre za kodno imenovan B58 motor, ki je v Z4 tudi najmočnejši. Pospešek do stotice naj bi trajal 4,6 sekunde, kar je za vozilo take vrste izjemno hitro. Pogonski sklop v primeru tega agregata združuje tudi klasični osem-stopenjski samodejni menjalnik ZF, ki moč prenaša na zadnji kolesni pari. Zaenkrat še ni informacij, ali bo xDrive na voljo v povezavi z drugimi pogonskimi sklopi. Povprečna poraba naj bi po tovarniških podatkih znašala le 7.1-7.4 l/100 km, Z4 M40i pa naj bi pri tem v okolico oddal 162-168 g/km.
Na fotografijah lahko vidite BMW Z4 M40i serije First Edition, ki bo zelo omejena. Vsi modeli serije First Edition bodo odeti v Frozen Orange Metallic barvo zunanjosti, znotraj bo prevladovalo črno Vernasca usnje, nameščena pa so 19-palčna aluminijasta platišča z High Gloss Shadow Line lakom. V notranjosti bodo sedeži električno nastavljivi s spominsko funkcijo, dodatno ambientalno osvetlitvijo in Harman Kardon zvočnim sistmeom. Prav tako bodo te primerki opremljeni z prilagodljivimi LED žarometi z ”matrix” funkcijo. Več podatkov in informacij bo znanih septembra, Z4 pa bo na voljo spomladi naslednje leto.