Končno smo ga dočakali! Novi BMW serije 3 obljublja ogromno tehnologije, udobja in varnosti, ne odstopa pa niti od užitkov v vožnji in vozne dinamike.

Ravnokar je na letošnjem Pariškem avto salonu luč sveta ugledala nova, že sedma generacija najbolj priljubljene bavarske limuzine srednjega razreda – BMW serije 3. Po besedah predstavnikov znamke BMW so največji aduti nove ‘trojke’ izrezitejši športni potencial, ki so ga v zadnjih generacijah pustili nekoliko na stranskem tiru, udobje in še boljši asistenčni sistemi.

”končno smo dočakali že sedmo generacijo najbolj priljubljene bavarske limuzine srednjega razreda – BMW serije 3”

Na zunaj BMW G20 serije 3 razkriva nov oblikovalski jezik, kjer čiste linije ustvarijo podobo moderne in športne limuzine, ki je nabita s karakterjem in emocijami. V osnovi bodo na voljo štirje paketi in sicer osnovni Advantage paket, luksuzni Luxury Line ter športna Sport Line in M Sport paketa. LED luči bodo na tem avtomobilu serijske, adaptivni žarometi in BMW Laserlight z 530 metrskim dometom pa bodo na voljo opcijsko.

Ekstenzivno dodelana šasija, občutno širši kolotek, do 55 kilogramov zmanjšana teža in popolna razporeditev teže 50:50 so le nekateri izmed dejavnikov, ki naj bi po novem ponujali občutno boljšo vozno dinamiko. Za tiste zahtevnejše bo na voljo še večja vrsta M Performance dodatkov kot do sedaj, med katerimi lahko izpostavimo adaptivno M vzmetenje, variabilno krmiljenje in celo elektronsko krmiljen M Sport diferencial s katerim bodo kupci odklenili pravi potencial nove serije 3, vendar bo ta na voljo le pri modelih z oznako 330i in 330d.

”pri modelih 330i in 330d bo na voljo tudi elektronsko krmiljen M Sport diferencial, ki bo odklenil pravi potencial nove serije 3”

V začetku prodaje, ki naj bi stekla 9. marca prihodnje leto bo motorna paleta obsegala zgolj šest motorjev, kasneje še istega leta pa lahko pričakujemo še zmogljivo M Performance različico z imenom M340i in ‘zeleno’ iPerformance različico. Vrh ponudbe bosta v začetku predstavljala 3.0 litrski dizelski šestvaljnik z 265 konjskih moči in 580 Nm navora po imenu 330d kar bo dovolj za pospešek do stotice v vsega 5.5 sekunde, ter bencinski štirivaljnik z oznako 330i, ki bo ponujal 258 konjskih moči in 400 Nm navora, kar bo dovolj za pospešek do stotice v 5.8 sekunde. Za tiste manj zahtevne bo na voljo še BMW 320i, ki bo s svojimi 184 konjskimi močmi in pospeškom do stotice v 7.2 sekunde povsem zadovoljiv, medtem ko bodo ljubitelji dizelskih pogonskih agregatov še vedno v prednosti, saj bodo lahko izbirali med šibkejšo izvedenko dvolitrskega turbodizelskega agregata z oznako 318d in 150 konjskimi močmi, ter močnejšim 190 konjskim 320d, ki bo ponujal kar 400 Nm navora – enako kot najmočnejši 330i.

Motorne izvedenke:

-BMW 320i – vrstni štirivaljnik, 8 stopenjski steptronic menjalnik:
Prostornina: 1.998 ccm, moč: 135 kW/184 KM pri 5,000 – 6,500 o/min,
Navor: 300 Nm pri 1.350 – 4.000 o/min,
Pospešek: [0 – 100 km/h]: 7.2 s,
Najvišja hitrost: 238 km/h,
Poraba: 6.0 – 5.7 l/100 km,
CO2 emisije: 137 – 129 g/km.

-BMW 330i – vrstni štirivaljnik, 8 stopenjski steptronic menjalnik:
Prostornina: 1.998 ccm, moč: 190 kW/258 KM pri 5,000 – 6,500 o/min,
Navor: 400 Nm pri 1.550 – 4.400 o/min,
Pospešek: [0 – 100 km/h]: 5.8 s,
Najvišja hitrost: 250 km/h,
Poraba: 6.1 – 5.8 l/100 km,
CO2 emisije: 139 – 132 g/km

-BMW 318d – vrstni štirivaljnik, ročni menjalnik (opcijsko 8 stopenjski steptronic menjalnik):
Prostornina: 1.995 ccm, moč: 110 kW/150 KM pri 4000 o/min,
Navor: 320 Nm pri 1.500 – 3.000 o/min,
Pospešek: [0 – 100 km/h]: 8.5 s,
Najvišja hitrost: 226 km/h,
Poraba: 4.5 – 4.2 l/100 km,
CO2 emisije: 120 – 112 g/km.

-BMW 320d – vrstni štirivaljnik, ročni menjalnik (opcijsko 8 stopenjski steptronic menjalnik):
Prostornina: 1.995 ccm, moč: 140 kW/190 KM pri 4000 o/min,
Navor: 400 Nm pri 1.750 – 2.500 o/min,
Pospešek: [0 – 100 km/h]: 7.1 s,
Najvišja hitrost: 240 km/h,
Poraba: 4.7 – 4.4 l/100 km,
CO2 emisije: 122 – 115 g/km.

-BMW 330d – vrstni šestvaljnik, 8 stopenjski steptronic menjalnik:
Prostornina: 2.993 ccm, moč: 195 kW/265 KM pri 4000 o/min,
Navor: 580 Nm pri 1.600 – 3.000 o/min,
Pospešek: [0 – 100 km/h]: 5.5 s,
Najvišja hitrost: 250 km/h,
Poraba: 5.2 – 4.8 l/100 km,
CO2 emisije: 136 – 128 g/km.

V notranjosti so pri BMW dali še večji poudarek na voznika, kvalitetne materiale in udobje, dosti boljša pa bo tudi preglednost nazaj. Prvič v seriji 3 bo na voljo tudi 12.3 palčna digitalna instrumentna plošča, s čimer bo BMW stopil v korak z audijem in njihovim virtualnim kokpitom, sredinski infozabavni zaslon s sedmo generacijo iDrive sistema pa bo meril 10.25 palcev. Zahvaljujoč večji širini avtomobila bo spredaj več prostora za ramena in komolce, zadaj pa bo zahvaljujoč kar 85mm prirastku v dolžino in 41mm daljši medosni razdalji občutno več prostora za noge. 480 litrski prtljažnik bo zaradi svoje oblike še uporabnejši od predhodnika. LED ambientalna osvetlitev bo standardna, opcijsko pa bo, tako kot do sedaj možno izbrati Professional navigacijo z Harman Kardom zvočniškim sistemom s 16 zvočniki.

”v dolžino bo avtomobil pridobil kar 85mm, v širino 16mm in v višino 1mm. medosna razdalja bo zrasla za 41mm, medtem ko se bo skupna teža vseeno zmanjšala za do 55 kilogramov”

Ena največjih novosti je zagotovo BMW inteligentni osebni asistent, ki je v osnovi inteligentna digitalna oseba, vgrajena v avtomobil. Ta je obenem tudi strokovnjak za avtomobil in se odziva na naravne zvočne ukaze in tako pomaga vozniku pri vrsti različnih zadolžitev ter tako poveča produktivnost, diagnosticira ter obrazloži možne napake na avtomobilu, ali zgolj pripomore k lažjem upravljanju zabavnih vsebin. Noben tekmec ne omogoča, da lahko tej virtualni osebi damo celo ime po svojem izboru.

Izgleda, da se bo BMW z novo serijo 3 zopet zavihtel na sam vrh tega segmenta, saj so po njihovih besedah končno začeli stopati nazaj v smer, ki je bila vedno domena bavarske znamke. Avtomobil naj bi bil boljši v vseh pogledih, še posebej v dinamičnem. V živo izgleda fenomenalno tako zunaj, kot tudi notri, zato upam, da bo avtomobil resnično izpolnil vse obljube in pričakovanja.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code