Za razliko od standardne M5 je Competition Edition deležna povečanja moči in navora, novi pa so tudi določeni zunanji in notranji elementi. Izboljšana je tudi zmogljivost podvozja, saj je ta M5 že serijsko opremljen s Competition Package. BMW se je za omejeno izdajo modela M5 Competition Edition odločil zaradi skorajšnjega konca izdelave modelne različice F10 M5. S prilagojeno strojno opremo je M5 sedaj zmožen razviti 600 konjskih moči – 40 KM več kot standardni – in 700 Nm navora – 20 Nm več kot standardni. Dodatna moč M5 Competition Edition omogoča pospešek 0-100 km/h v le 3,9 sekunde, kar je 0,5 sekunde hitreje od standardnega M5. Kljub povečanju moči pa ostaja najvišja hitrost še naprej omejena na 250 km/h.
Ob hitrem pogledu na M5 Competition Edition boste slednjega le stežka ločili od standardnega M5. Na zunaj ju ločujejo dodatni BMW M Performance elementi iz ogljikovih vlaken in črne ledvičke na nosu vozila. 20-palčna platišča so obarvana v Jet črnem odtenku, zunanjost pa je na voljo le v dveh barvnih odtenkih: Mineral White in Carbon Black. V notranjosti potnike razvaja črno Merino usnje s kontrastno belimi šivi ter manjši detajli med katerimi je vgraviran napis “1/200”.
Competition Package je na avtomobil nameščen že serijsko, vključuje pa prilagojeno vzmetenje, elektronsko nastavljive blažilnike in močnejšo protiprevračalno kletko. Tudi aktivna M elektronika je prilagojena in skrbi za optimalnen oprijem brez zdrsa v kolikor to voznik želi oz. povsem izklopljen sistem, ki poveča užitek z odnašanjem zadka v zavojih.
Kdor si torej želi zadnjo izdajo F10 M5 pred koncem proizvodnje je omejena izdaja prava izbira. Srečneži bodo zanj odšteli 129,500 evrov. Naj samo opomnimo, da za za več kot 10.000 evrov manj dobite M5 s Competition Package, s 25 konjskimi močmi manj in brez nekaterih ne tako zelo pomembnih dodatkov. Seveda je omejena serija nekaj posebnega, saj bo na svetu le 200 takšnih vozil, pa vendar bi se sam raje odločil za zgoraj omenjeno različico in bi za 10.000 evrov raje izbral dodatno opremo.