To je novi BMW M340i, najmočnejša različica sedme generacije serije 3, ki še ne nosi pravega M-a v imenu. Svoj uradni debi bo sicer doživel šele na Los Angeleškem avto salonu konec tega meseca, pa vendar je BMW predčasno že razkril večino detajlov in izgled tega težko pričakovanega avtomobila. Pod motornim pokrovom se skriva 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, ki s pomočjo turbine razvije impresivnih 382 konjskih moči in 500Nm navora. Obe številki so celo večji kot pri BMW M2, navora pa je več kot pri vseh dosedanjih generacijah BMW M3 z izjemo zadnje.
Vsa ta moč pomeni, da bo BMW M340i z opcijskim xDrive štirikolesnim pogonom do stotice potreboval vsega 4,2 sekunde, končna hitrost pa bo omejena na 250 kilometrov na uro. Podatkov o tem, koliko počasnejša bo različica z zadnjim pogonom še ni, zagotovo pa lahko temu času prištejemo še nekaj desetink. Zanimivo oziroma, če se lahko tako izrazim, precej žalostno je dejstvo, da bomo v Evropi zaradi obveznega Ottovega filtra trdih delcev deležni manjše moči in sicer bo končna številka znašala ‘le’ 374 konjskih moči.
Kot smo že zgoraj omenili se bo moč prenašala na zadnjo os, ali opcijsko na vsa štiri kolesa preko osem stopenjskega avtomatskega menjalnika. M340i je seveda deležen tudi M Sport vzmetenja (opcijsko je na voljo tudi adaptivno), elektronsko krmiljenega zadnjega diferenciala, ki bi moral poskrbeti za ogromno zabave, variabilnega krmiljenja in močnejših zavor, kjer spredaj v diske premera 348 milimetrov grizejo štiribatne čeljusti, medtem ko so zadaj čeljusti le enobatne, diski pa merijo še vedno impresivnih 345 milimetrov. Nov je tudi izpušni sistem, ki v Sport in Sport+ načinih vožnje odpre lopute in tako obogati zvok šestvaljnika.
Kot smo že omenili bo svoj debi doživel na Los Angeleškem avtomobilskem salonu konec meseca, kjer se bo na odru pridružil še novemu BMW seriji 8 kabriolet in BMW X7. Takrat bomo dobili še več fotografij avtomobila in v celoti izvedeli karakteristike, zmogljivosti in opremo, na ceste pa bo predvidoma zapeljal šele julija prihodnje leto.