Osnovni parametri so identični: priključno-hibriden pogonski sklop, aluminijasta šasija z dodatki iz ogljikovih vlaken…novost pa je večja kapaciteta baterije ter večja moč hibridnega športnika i8, kar bo zagotovilo večji doseg in še boljše zmogljivostne številke.
1,5-litrski turbo trivaljnik razvije 231 konjskih moči, električni motor pa premore po novem 143 konjskih moči (prej 131 KM). Skupaj tako po novem i8 razvije 374 konjskih moči, ki Roadsterja izstrelijo do 100 km/h v 4,6 sekunde, kupeja pa v 4,4 sekunde. Hitrost ostaja še naprej omejena na 250 km/h.
Z baterijo, ki po novem premore 34 Ah namesto 20 Ah ter 11,6 kWh namesto 7,1 kWh je bolj lagodno tudi potovanje na električen pogon. Agregat preklopi na bencinski motor pri hitrosti 105 km/h, v načinu eDrive mode pa doseže hitrost 120 km/h. Na električno energijo lahko avtomobil prevozi do 55 kilometrov, kar je spodoben domet, ki seveda velja v teoriji.
Verjetno največja zanimivost je, da lahko sedaj dobite BMW i8 z zložljivo mehko streho. Če odmislimo manjši upad pri zmogljivosti vozila in odsotnost zadnjih sedežev je to pravzaprav edina negativna stran tega novega zanimivega dvoseda. Pravzaprav je pribitek pri teži zgolj 60 kilogramov in tako vozilo tehta le slabih 1600 kilogramov.
Streha vozila se lahko odpre oz. zapre v le 15 sekundah pri hitrosti do 50 km/h. Vzmetenje je bilo posebej prilagojeno za nekoliko drugače razporejeno težo vozila in je optimalno prirejeno novemu dvosedu.
Pri kupejevski različici je največja novost nadgradnja moči ter manjši lepotni popravki. Prodaja vozila bo stekla spomladi 2018.
Vabljeni k ogledu galerije in videoposnetkov.