Unikatna kombinacija pogona in zmogljivosti sedmici omogoča, da do stotice pridri v le 3,7 sekunde, najnaprednejše vzmetenje in tehnologija šasije Alpine se prvič sreča z Integral Active Steering za ultimativno vozno dinamiko in udobje. ALPINA pa je priskrbela tudi posebno poslastico ob pritisku na gumb Sport+, saj se ob tej izbiri cel avtomobil prilagodi maksimalnemu izkoristku zmogljivosti in se zniža za dobra 2 centimetra. ALPINA B7 xDrive bo v ZDA na voljo z začetkom pomladi.
Novi 4,4-litrski osemvaljnik z dvojnim turbinskim polnjenjem omogoča več kot 600 konjev med 5750 in 6250 obrati na minuto, ter maksimalnim navorom 800 Nm od 3000 obratov. Za bavarskega paradnega konja so se pri ALPINi zares potrudili, saj je nova generacija za kar 0,8 sekunde hitrejša od predhodnika. Seveda je za takšne številke potrebno veliko konfiguracije – od intercoolerja, turbine in dovoda zraka. Dvojno turbinsko polnjenje je sestavljeno iz dveh turbopolnilnikov, pozicioniranih v V obliki osemvaljnika. Oba turbopolnilnika sta nadgrajena z povečanim diametrom vhoda in izhoda – kar pomeni optimalni izkoristek goriva tudi pri nižjih hitrostih. Rezultat je hiter dovod moči in več navora, ter izjemna odzivnost 670 Nm pri le 2000 obratih.
Glavni cilj podjetja je bil povečati dovod zraka in njegov sistem – od filtra do sesalnih kanalov, ohišij filtra ter čistega zbiralnika – vse to je bilo ustvarjeno za maksimalno pretočnost. Z njo je bavarski paradni konj, oplemeniten z ALPINA komponentami stabilen v največji vročini in pod največjim stresom.
Dvoosno zračno vzmetenje v kombinaciji z Dynamic Damper Control in Active Comfort Drive z zagotavlja najvišjo raven udobja med vožnjo, medtem ko Active Roll Stabilization zmanjšuje nagibanje karoserije v ovinkih. Integral Active Steering aktivno krmiljenje daje povsem novemu BMW Alpina B7 xDrive raven dinamične zmogljivosti in enostavne uporabe, običajno povezano s športnimi avtomobili. Kaj pa njena obutev? Sedmica je obuta v Michelin Pilot Super Sport pnevmatike dimenzij 255/40 ZR20 spredaj in 295/35 ZR20 zadaj, obdajajo pa ALPINA Classic 20-palčna platišča za minimalistično perfekcijo, ki v sebi skrivajo 4-batne zavorne čeljusti. BMW ALPINA B7 xDrive uporablja tudi novo generacijo izjemnega 8-stopenjskega športnega menjalnika, ki je dodatno usposobljen in posodobljen za dohajanje zmogljivega V8 motorja. Razmerja med prestavami so zbližana v razmerju 7.81:1, kar omogoči izboljšanje na vseh področjih.
Njen izgled je definiran z atletskimi poudarki in eleganco. ALPINA aerodinamični elementi poudarjajo karakter BMW serije 7 s sprednjim in zadnjim odbijačem, ki naznanja prihod nove ALPINA klasike in združuje lepoto s koristnim. V zadnjem delu se bohoti ALPINA športni izpušni sistem z dvema eliptičnima dvojnima cevema, ki sta vgrajeni v zadnji difuzor za elegantnejši izgled. Ekskluzivni končni premazi podjetja so pika na i celega vozila: na voljo so Alpina Blue kovinska, Alpine Green kovinska ter cela paleta BMW Individual barv. Standardno je na voljo zadovoljiva količina opreme – od Nappa usnja, komfortnih sedežev, v usnje oblečene instrumentne plošče, keramičnih vložkov, “soft close” zapiranja vrat, head-up zaslona ter najnovejše BMW navigacije.
ALPINA podrobnosti so tiste, ki zares naredijo vozilo povsem unikatno. Lavalina usnje je izjemno visoke kvalitete, seveda pa boste zanj morali doplačati kar zajeten kupček denarja. Pri podrobnostih lahko izbirate med brezčasnim Piano lakom ali pa Myrtle Luxury lesom. Novega B7 xDrive si podrobneje oglejte v spodnji galeriji.