S solzami v očeh se spominjam epizode priljubljene oddaje Top Gear, v kateri je Sabine na Nurburgringu tekmovala z Jeremyjem Clarksonom in s kombijem Ford Transit skoraj premagala njegov čas kroga. 10 minut in 8 sekund je v okretni, težki ter absolutno neaerodinamični škatli potrebovala za krog po Nordschleife. Pred in po tem, je bila za vedno znana kot kraljica Nurburgringa.
Odkar je umrla, je skoraj vsako (avtomobilsko) uredništvo na svetu, na čelu z nešteto novinarji, javno delilo izjave o Sabine in kar je najlepše je, da so se spominjali ne le njenih izjemnih vozniških sposobnosti, temveč tudi njen pozitiven odnos ter prijeten karakter.
V prvi sezoni Top Geara je bila Sabine ena izmed voditeljev, ki je sodelovala s Chrisom Evansom, Roryjem Reidom in Chrisom Harrisom. Med vsemi prijaznimi besedami, izrečenimi Sabine po njeni smrti, nedvomno najbolj izstopa posvetilo Harrisa: “Bila je sveženj energije, ena tistih ljudi, ki imajo v vsaki situaciji na obrazu narisan nasmeh.”
Če si ogledate kateri koli njen posnetek za volanom, lahko takoj vidite, kako zelo se je zabavala, tudi na meji njenih zmogljivosti. Noben voznik ni bil bolj animiran in popolnoma navdušen, ko je šel v ovinek s takšno hitrostjo, intenziteto ter predanostjo. Bolj kot je bila situacija kočljiva, tem bolj se je smejala in pozdravila izziv.
Schmitz je bila prva ženska (in še vedno edina ženska), ki je osvojila 24 ur Nurburgringa, in sicer v BMW M3 leta 1996. In nato še enkrat leta 1997. Nordschleife ni poznal nihče tako dobro kot Sabine. Prav tako je delala kot voznica “race taksija” na Nurburgringu, kjer je z BMW M5 vozila prestrašene turiste.
Sabine je odraščala v bližnji okolici Nurburgrina, kjer je njena mama imela v lasti edini hotel v mestu. Kar je pomenilo, da je tam za nekaj dni domovalo nešteto voznikov, ki so svoje jeklene konjičke parkirali pred hotel. To je bil le eden izmed mnogih dejavnikov, ki so ji rodili ljubezen do motošporta. Ko je štela komaj trinajst let, se je odločila, da želi biti profesionalna voznica. Iz sanj mlade najstnice so se razvili cilji, le-ti pa so se prelevili v uspehe – zmaga na najbolj ikonični dirki in najbolj ikoničnem dirkališču na svetu. Dvakrat.
Schmitz je očitno pustila neverjeten pečat v svetu dirk in motošporta nasploh, saj je nešteto oboževalcev – tako poklicnih kot hobijskih – od novic o njeni smrti izlivalo svojo ljubezen do nje. Za seboj pušča moža Klausa, s katerim je ustanovila ekipo Frikadelli Racing.
Sabine Schmitz je svoj Nurburgring zamenjala za Rismko cesto, kjer bo nedvomno najhitrejša zvezda v galaksiji. Sabine, počivaj v miru.