Motor bo seveda, tako kot pri močnejši različici z vrstnim šestvaljnikom, bavarski. Ponujal bo 255 konjskih moči in 400 Nm maksimalnega navora kot v sestrskem modelu BMW Z4 sDrive30i, glede na to, da smo slednjega že testirali pa lahko z gotovostjo trdimo, da bo šibkejša Supra še bolj agilna in morda še bolj vozniško usmerjena kot do sedaj. Ta različica bo sicer premostila vrzel med modelom GT 86 in ‘klasično’ Supro, vseeno pa to ne pomeni, da bo počasna.
Z enakim osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom, bo avtomobil do stotice potreboval le 5 sekund, končna hitrost pa bo omejena na 250 kilometrov na uro, kar prekaša večino modernih vročih kombilimuzin. Poleg tega je tako Supra 2.0 mnogo hitrejša od šibkejšega modela GT 86, kateremu vsi očitajo le to, da ima premalo moči in predvsem premalo navora.
Pri Toyoti so se tudi izjemno potrudili, da bi še dodatno zmanjšali težo šibkejše različice. Le ta ima manjše zavorne diske in le enobatne prednje zavorne čeljusti namesto štiribatnih, poleg tega so sedeži nastavljivi le ročno, zvočniški sistem pa ima namesto desetih, le štiri zvočnike. Vse skupaj se tako sešteje v 100 kilogramov manjšo težo od močnejše različice, iskreno pa menimo, da bi morala biti razlika zaradi manjšega motorja še večja. Morda nekoliko manj privlačna je izguba aktivnega diferenciala in aktivnega vzmetenja, bo pa vse to zagotovo ekstenzivno pripomoglo k manjši ceni, kar bo povečalo privlačnost avtomobila mlajšim kupcem, ki obožujejo dinamično vožnjo.
Če bo nova Supra vsaj tako dobra, kot različica sDrive30i modela Z4, za katerega smo trdili, da je vozniško najboljši avtomobil znamke BMW preteklega leta, potem imajo zmagovalca!