Nemški BMW na krilih slave izjemnega športnika S1000RR nadaljuje športno pot. Tokrat z nagcem oziroma le skromno oblečenim S1000R, ki je zasnovan na osnovi prej omenjenega superšportnika.
Več udobja, manj moči
Klasik je povsem drugačen kot smo jih vajeni iz te znamke, je agresiven, lahek in močan. S klasiko pa ga povezujejo le skromna oblačila – oblečen prednji žaromet in polovičen stranski oklep. S1000R ima tudi nekoliko drugačno geometrijo okvirja kot model z dodatnim R v imenu ter bolj pokončen položaj za krmilom, zato je nekoliko bolj vljuden do voznika. več nežnosti ima tudi litrski štirivaljnik, ki je na poti iz S1000RR v S1000R izgubil 23 kilovatov moči, sedaj jih ima 118 (160 konjskih moči).
Ostala tehnika povzeta po S1000RR
Dosega pa jih pri dva tisoč nižjih vrtljajih kot superšportnik, pri 11 tisočakih. Krivulja navora doseže vrh 112 nevtonmetrov pri 9.250 vrtljajih v minuti, vse ostalo pa je bolj ali manj povzeto po zmogljivejšem vzorniku. Tudi S1000R ima dirkaško nastavljen sistem ABS, nadzor zdrsa zadnjega kolesa ASC, elektronsko loputo za plin s štirimi programi, ki motorju določajo stopnjo ostrine in še nastavljivo vzmetenje. Novinec napolnjen z gorivom tehta 207 kilogramov, kar je dober rezultat za to zmogljivostno karoserijo. K zniževanju mase so pripomogli številni prijemi, med njimi tudi aluminijasta posoda za gorivo – edina v tem razredu.