Že meseca maja so krožile govorice, da podjetje BR-Performance pripravlja nekaj posebnega. Nekaj odličnega pravzaprav, osnovanega na BMW i8. Takrat je bilo znanega zelo malo, sedaj pa imamo točne podatke, kolikšno moč je uspelo belgijsko predelovalno podjetje iztisniti iz hibrida. Očitno so zmožni iz i8 iztisniti različne stopnje moči, za doseg “nabildane” različice športnega hibrida pa potrebujejo le 4 ure dela.
Podjetje je na svojem Youtube kanalu objavilo videoposnetek, ki opisuje prvo stopnjo nadgradnje oz. t.i. Stage 1, ki ga opisujejo kot varno kombinacijo moči bencinskega in elektro motorja, ki doseže 400 konjskih moči in 650 Nm navora. Glede na osnovnih 362 KM in 570 Nm navora si je tako i8 izpod rok mojstrov podjetja BR-Performance pridobil impresivnih dodatnih 38 konjskih moči in 80 Nm navora.
Nadgradnja moči pri i8 je še posebej velik uspeh, če vemo, da do sedaj še nobenemu predelovalcu ni uspelo narediti česa podobnega. Po besedah izvajalcev projekta i8 še vedno uporablja isti DME kot 1,5-litrski trivaljni motorji drugih BMW in MINI modelov, a je bil nekoliko bolj skrit. Ko so ga odkrili, so rešili pol problema, druga polovica je bila rešena z izboljšanim ECU mapiranjem.
Zaposleni pri BR-Performance zatrjujejo, da so možne celo večje nadgradnje moči, vendar so te za razliko od Stage 1 bolj tvegane. Uspelo jim je namreč doseči 428 KM in 718 Nm navora, kar je neverjeten dosežek za hibridnega športnika, kot je i8. Slednji namreč z uporabo izredno lahke konstrukcije ter inteligentnega štirikolesnega pogona doseže vrtoglavo zmogljivost, ki se lahko kosa s pravimi superšportniki.
Najboljša stvar pri nadgradnji podjetja BR-Performance pa je cena. Nadgradnja na Stage 1 namreč stane le 890 evrov, kar za dobljeno ni veliko.