Včasih nas življenje prisili, da se ustavimo in ponovno premislimo svoje načrte. To se je zgodilo tudi članu motorističnega kluba Bike Shed, Stevu. Ideja za motorno kolo R80 je bilo zanj “sreča v nesreči”. Steve je ravno vozil svojega V-Maxa, ko ga je zadel infarkt. K sreči je pravočasno prišel v bolnišnico in preživel, vendar je moral tam ostati 2 tedna. Medtem, ko so mehaniki ugotavljali ali je njegovo motorno kolo potrebno popolne predelave, tudi Steve ni počival. Domislil se je unikatnega, po meri izdelanega motornega kolesa z imenom “Soul’d Out” in sloganom “poganjan s strastjo” (ang.: “fuelled by passion”).
Če bi motorna kolesa lahko govorila, bi imelo to zagotovo nekaj zanimivih zgodb. Njegov prvi lastnik je bil vikar, ki se je z njim vozil do Rusije in nazaj, nato pa ga je kupila učiteljica s Švedske. Steve ni odlašal, takoj po prihodu iz bolnišnice je razstavil motorno kolo, popravil kar je puščalo in zamenjal vse dele razen sklopke, ki je imela le 5000 km, in izpušne cevi. Pobarvan motor z zamenjanim oljem je bil nato pripravljen za namestitev, vendar se je Steve odločil, da bo preuredil tudi ogrodje motornega kolesa.
Dodatno držalo okvirja je bilo vstavljeno za boljšo podporo ročno izdelanemu, nastavljivemu sedežu z dvojno vzmetjo. Odprtina za rezervoar je morala biti odstranjena in premaknjena, prav tako so bili odstranjeni in zglajeni ostali nepotrebni dodatki. Lokalni avtoličar je poskrbel za opazno Pearl Orange barvo rezervoarja, ogrodja in vzmetenja, medtem ko je Steve prevzel skrb za črne podrobnosti – razen vilic, koles, akumulatorja ter prednjega in vrhnjega pokrova motorja so vse podrobnosti prekrite s satenastim črno barvo.
Odstranjen je bil velik del originalnega motornega kolesa, zato je R80 uravnotežen z natančno 97 kg na vsakem koncu. Zaradi zavitih zavornih cevi je pritisk na zavoro boljši in gume Continental TKC 80s imajo dovolj dober oprijem za temperamentno vožnjo. Od sanjarjenja v bolnišnici je Stevu že čez nekaj tednov uspelo uresničiti svojo zamisel… Zagotovo je ponosen nase.
Medtem ko so bili deli pri avtoličarju, je bilo vse kar je bilo možno očistiti, očiščeno in razmaščeno, olje zamenjano in s tem motor pripravljen na ponovno vožnjo.
Steve pri naročanju novih delov ni skoparil, motorno kolo je sestavil z izjemno marljivostjo. Na žalost motornega kolesa ne bo obdržal, saj potrebuje denar, zato vozilo išče novega lastnika.
Sam vozim model r65, l.1983. Nikoli ga ne bom prodal, ker je to najlepši in najzanesljivejši motor, kar sem jih v življenju videl. Še vedno ima prve zajle, prve bate, cilindre, batne obročke in uplinjače, sklopko, lamelo itd. Res pa je, da sem ga dal prebarvati, a profesionalcu in na njem je vse, kot je bilo davno nazaj. Stal je 7900 DEM, Yugo 55 pa je takrat veljal 6000DEM. Vse jasno, a ne? In sedaj še šok: kilometerštevec se je pokvaril in ne dela že tri leta. Na njem piše 125847 km…