Silver Metallic BMW 3.0 CSL je iz proizvodnega traku zapeljal decembra 1972, leta 1984 pa je bil uvožen v Avstrijo k drugemu lastniku. Model ni ostal originalen, nekaj sprememb je bilo storjenih na motorju, zavorah in vzmetenju. Posebnost CSL-a je 6-valjni M88 motor, ki je bil uporabljen tudi za legendo vseh legend: BMW M1. Uporablja 5-stopenjski športni menjalnik, Alpinino podvozje in zavorni sistem, notranjost pa nas preseneti z Recaro sedeži.
Kar nekaj let je sedel v garaži, potem pa je v začetku letošnjega leta prejel še nekaj restavriranja, vendar še zmeraj potrebuje kar precej ljubezni, da bo izgledal brezhibno. Rjaveči deli karoserije, nenavadni vzorec oblazinjenja v potniški kabini in zanemarjena motorna enota nas ne prepričajo, da bi za takšno stanje odšteli 250 tisočakov…
CSL (Coupe Sport Leichtbau) “L” v oznaki pomeni, Leicht (lahko grajen), za razliko od drugih BMW označb, kjer je to pomenilo Lang (podaljšan). Lahkotnost je bila dosežena z uporabo tanjšega jekla, odstranitvijo lepotnih dodatkov in zvočne izolacije; vrata, pokrov motorja in prtljažnika pa so iz aluminijeve zlitine. Nekaj so na teži prihranili tudi z uporabo pleksi stranskih oken. Če želite v svoji garaži takšno klasiko, si lahko ogledate oglas za srebrni “Batmobile“, ki že čaka novega lastnika.