Autocar je v sodelovanju s PistonHeads izvedel nekoliko nenavaden spopad med netipičnimi sotekmeci - pravi športnik starega kova, športni kupe, hibrid ...

Za spopad med štirimi športniki z različnimi karakterji so izbrali dolgo ravnino, kjer so se avtomobili pomerili drug ob drugem. Med seboj so se spopadli Porsche Cayman GT4, Lexus RC F, BMW M4 in BMW i8. Vsekakor zanimiva izbira, ki vključuje precej raznolike avtomobile.

drag_race_bmw_porsche_lexus_07

Porsche Cayman GT4:

Je najlažji v četverici, saj tehta samo 1340 kg. Edini je opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki prenaša moč 3,8-litrskega šestvaljnika s 385 KM in 420 Nm navora na zadnji kolesni par. Doseže lahko najvišjo hitrost 295 km/h in do stotice pospeši v 4,4 sekunde. Cayman GT4 velja za pravega športnika, ki se s svojo majhno težo in sredinsko nameščenim motorjem izkaže kot odličen športni avtomobil, tako na dirkališču kot na javni cesti.

drag_race_bmw_porsche_lexus_03

Lexus RC F:

Očitno nasprotje lahkemu Porsche-u z relativno majhno prostornino motorja je RC F, ki tehta največ – okrog 1800 kg. K večji teži gotovo prispeva 5,0-litrski osemvaljnik, ki proizvede največjo moč v četverici – 467 konjskih moči in 527 Nm navora. Da je vsa ta moč optimalno prenesena na zadnja kolesa, skrbi 8-stopenjski Sport Direct Shift menjalnik, ki pripomore k pospešku do 100 km/h v 4,4 sekunde in omogoči najvišjo hitrost 270 km/h.

drag_race_bmw_porsche_lexus_02

BMW M4:

Združuje prednosti obeh zgoraj omenjenih tekmecev. S 1612 kilogrami tehta občutno manj kot RC F, poganja pa ga 3,0 litre velik Twin Turbo šestvaljnik, ki premore 431 konjskih moči in 550 Nm navora, kar M4 s pomočjo 7-stopenjskega DCT menjalnika požene do stotice v 4,1 sekunde ter do elektronsko omejenih 250 km/h. Ogromne količine navora so se tokrat izkazale za skoraj pretirane, saj M4 ob štartu kar ni in ni dobil dobrega oprijema.

drag_race_bmw_porsche_lexus_04

BMW i8:

Je futuristični priključni hibrid, ki se od vseh zgornjih razlikuje najbolj. Grajen je po principu izredno lahke gradnje, ki je zelo učinkovita po zaslugi karbonskih vlaken, in zato športnik prihodnosti tehta le 1485 kilogramov, kar je še posebej malo, če vemo za dejstvo, da ima i8 dva motorja in nosi s seboj dodatno težo baterij za napajanje elektromotorja. Da, dva motorja! Spredaj je nameščen elektromotor z močjo 131 KM in 250 Nm navora, ki skrbi predvsem za pospeševanje z mesta, zadaj pa 1,5-litrski, 3-valjni bencinski motor s TwinPower Turbo tehnologijo. Slednji proizvede 231 konjskih moči in 320 Nm navora, kar v kombiniranem načinu vožnje pomeni 362 “konjev” in 570 Nm navora. Za pretikanje je zadolžen BMW-jev odlični 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki skrbi za prenos moči na vsa 4 kolesa in tako omogoči pospešek do tromestne številke v 4,4 sekunde in elektronsko omejeno najvišjo hitrost 250 km/h.

drag_race_bmw_porsche_lexus_05

V videoposnetku lahko vidimo impresivno pospeševanje Caymana GT4, takoj za petami pa mu je BMW i8, ki je presenetil vse zbrane. BMW M4 je imel tokrat probleme z oprijemom in je zato končal kot zadnji, bi pa boljši oprijem bistveno spremenil nastalo situacijo in končni rezultat.

drag_race_bmw_porsche_lexus_06

Vabljeni k ogledu spopada.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code