BMW USA je svetu premierno prikazal 60-sekundni posnetek, ki bo predvajan prihodnji teden na najbolj gledanem ameriškem športnem dogodku leta: Super Bowlu. Reklamni posnetek, za katerega bo bavarsko podjetje odštelo slabih deset milijonov dolarjev, bo predvahan v prvi četrtini NBC prenosa na soboto, prvega februarja. S tem se po štirih letih BMW ponovno vrača na velike zaslone z naslovom posnetka: “Newfrangled Idea” ozrioma Sodobna Ideja.
Oglas je izpeljan dobro in premišljeno in prikazuje, kako tehnologija napreduje na način, ki ga lahko razumemo. Začne se z vrnitvijo v leto 1994, ko sta Katie Couric in Bryant Gumbel na “Today Show” kramljala o čudu, ki je takrat obdivjal svet: internetu. “Kaj je internet? Kako deluje? Nihče ga ne razume,” so bile besede Katie. Dandanes pa v razvitem svetu ne znamo več živeti brez njega. Bo imel enak rezultat BMW i3 skupaj z elektromobilnostjo? To bo pokazal le čas.