Ljudje, ki vejo kaj se dogaja v samem vrhu BMW Group koncerna, vključno z nekaterimi člani uprave trdijo, da se mnogi sprašujejo ali je Krüger pravi kandidat za vodenje podjetja med prehodom na električna in avtonomna vozila, odločitev pa bo povsem znana v juniju oziroma juliju. “Porajajo se dvomi o perspektivi Krügerja kot izvršnega direktorja znamke BMW tako notranji, kot tudi zunanji. Rezultati prejšnjih štirih let so mešani, saj prodaja sicer narašča, vendar se je med tem dobičkonosnost zelo zmanjšala,” pravi Juergen Pieper, analitik pri Metzler banki.
Krüger je prišel na ta položaj leta 2015, vendar naj bi mu spodletelo pri uveljavi avtoritete v upravi podjetja. Podjetje naj se ne bi strinjalo z vsemi tehnološkimi stroški, obenem pa so razočarani nad premalo sklenjenimi novimi partnerstvi. BMW je sicer lani sklenil partnerstvo s podjetjem Daimler AG, pa vendar nekateri člani uprave menijo, da je to premalo, saj bo ravno več partnerstev skrbelo za konstanten napredek znamke, tudi v dobi elektrifikacije in avtonomnih avtomobilov.
BMW je sicer leta 2013 veljal za vodilnega proizvajalca v elektrifikaciji avtomobilov, ko je mnogo pred ostalimi konkurenti v premium segmentu predstavil električni model i3. Pa vendar se je brez novih električnih avtomobilov, bavarska prednost stopila, sedaj pa ga z velikim navalom dohitevajo in celo prehitevajo ostali konkurenti kot so Audi, Mercedes Benz in Jaguar.