Sagi o dvoboju med vodilnima slovenskima pooblaščenima trgovcema BMW vozil, ni videti konca. Nedavno smo lahko v Ljubljani opazili kontroverzne reklamne plakate družbe Avto Aktiv Intermercatus.

Na Ameriško ulico 8, v Ljubljani, smo poslali nabor vprašanj v zvezi z nedavno postavljenimi oglaševalskimi plakati družbe Avto Aktiv v središču prestolnice:



  • Kako komentirate oglaševanje družbe Avto Aktiv v Ljubljani, predvsem v okolici podjetja Wallis Motor Ljubljana, torej v občini in območju, kjer Avto Aktiv ni prisoten?
  • Glede na politiko znamke BMW se vam zdi poteza Avto Aktiva korektna in skladna z vsemi pravili in načeli znamke BMW?
  • Glede na to, da občina Trzin ne spada pod MO Ljubljana, Avto Aktiv nima pravice oglaševanja na območju Ljubljane, ker ima to pravico Wallis, pa se kljub temu na območju Ljubljane pojavlja  (in to v bližini družbe Wallis) oglaševanje Avto Aktiva na “jumbo” plakatih s sloganom “Servis z največjo tradicijo v Ljubljani”, katerega vsebina, glede na to, da družba Avto Aktiv ne posluje na območju Ljubljane, ne drži. Kdo je odobril taki slogan, saj je neresničen in zavajujoč?
  • BMW Group Slovenija ima po naših informacijah še vedno zaposlenega, g. Dražena Vranješa, ki je odgovoren za oglaševanje BMW znamke. Glede na znana dejstva nas zanima, ali je g. Vranješ s tem seznanjen in ali je tako oglaševanje družbi Avto Aktiv odobril/dovolil? (Na podano vprašanje pričakujemo odgovor od odgovorne osebe)
  • Zanima nas še, ali BMW Group Slovenija dopušča javno blatenje med vodilnimi delavci družb, ki prodajajo znamko BMW (v tem primeru g. Urbanija in g. Poropat), glede na to, da je že skoraj vsem znano dejstvo, da se vodstvo Avto Aktiv-a in Wallis-a ne strinjata med seboj in si “mečejo polena pod noge”?


Glede na to, da občina Trzin ne spada pod območje Ljubljane, Avto Aktiv pravice oglaševanja na tem območju nima. V Ljubljani ima to pravico Wallis Motor Ljubljana. Vseeno pa je Avto Aktiv Intermercatus na ljubljanskem vzpostavil reklamne plakate s sloganom “Servis z največjo tradicijo v Ljubljani”. Ne le, da je sporna lokacija postavljenih plakatov, sporno je tudi sporočilo oziroma vsebina, glede na to, da družba Avto Aktiva ne posluje na območju Ljubljane. Tako se poraja dvom v številne izrečene trditve direktorja, gospoda Poropata.

Dražen Vranješ, direktor marketinga v BMW Group Slovenija, pa na celotno situacijo ne podaja komentarja. Glede na to, da se kočljiv problem neposredno tiče njegovega področja (marketinga), je molk odgovornega o dotični problematiki zares zaskrbljujoč ter nenavaden. Nenavadna je bila tudi situacija, v kateri smo lahko februarja preteklo leto, gospoda Vranješa v enem od ljubljanskih lokalov zagledali v družbi Sanija Čatiča – odgovornega za marketing v družbi Avto Aktiv Intermercatus. Zaradi varstva osebnih podatkov fotografijo nenavadnega sestanka Vranješa ter Čatiča hranimo v uredništvu. Se je torej zarota proti Motor Wallis Ljubljana začela že v povojih prihoda Wallisa v Ljubljano? Mislite, da je prioritizacija oziroma sodelovanje z enim od pooblaščenih prodajalcev vozil primerna?

Zaradi objave prispevka v petek(danes), smo odgovore na vprašanja želeli do četrtka. Le-teh pa presenetljivo nismo dobili. Zakaj presenetljivo? Ker je piarovec v multinacionalki zadolžen za stike z javnostjo, za korektno, vestno ter pravočasno odgovarjanje na vprašanja potrošnikov še posebej pa za odgovarjanje na novinarska vprašanja, ki se tičejo tako pereče teme, kot je ta, o kateri pišemo danes. Zaradi neprofesionalnega ter nedopustnega odnosa piarovke BMW Group Slovenija, Maje Ilec, smo zastavljena vprašanja naslovili kar direktorju BMW Group Slovenija – Christopherju Puthu, prav tako pa smo jih poslali tudi predsedniku BMW Srednje in Jugovzhodne Evrope, Neilu Fiorentinosu, in glavnemu piarovcu BMW Group, Max-Mortnu Borgmannu.

Mogoče je napočil čas, da se nekompetentni ljudje na pozicijah preprosto zamenjajo, in se v Sloveniji na ‘stolčke’ usedejo ljudje, ki bodo strmeli v dobrobit znamke ter dobrobit potrošnikov.

Trenutno pa v Sloveniji spremljamo kolaps trga, saj namesto skupnega grajenja na bavarski blagovni znamki, pooblaščeni prodajalci rušijo en drugega, BMW Group Slovenija, pa se kot odgovorni del celote, v najtežjih časih zavijajo v molk. BMW Group je lahko s slovensko podružnico nezadovoljen že iz vidika poslovanja, ko pa bodo izvedeli za dejanske razsežnosti situacije pa ne dvomimo o scenariju, v katerem bi svoj položaj izgubilo nemalo ljudi.

Upamo le, da pravočasno prejmemo odgovore iz tujine, kateri nam bodo situacijo predstavili in hkrati prejmemo pojasnilo na neodgovorno ravnanje piarovke BMW Slovenija, ki svoje delo očitno ne jemlje resno ter ga opravlja nadvse površno. V teh časih bi ravno človek, ki skrbi za stike z javnostjo, moral biti v “prvi bojni liniji”, najbolj odziven ter dostopen člen celote.

Kar je preveč je preveč!

Dejstvo je, da je BMW v Sloveniji v popolnem razsulu, da si zaposleni danes dovolijo absolutno preveč in da s svojimi dejanji (ne)zavedno ter nepopravljivo uničujejo ugled znamki s stoletno tradicijo. Brez takojšnih sprememb v vodstvu celoten scenarij kaže na dokončen potop multinacionalke na slovenskih tleh.

 

7 KOMENTARJI

  1. Zelo zanimivo, da se BMW BLOG ukvarja z obema trgovcema. Še posebej je očitno, da preferira Wallis motor.
    Oglaševanje ni sporno, tudi postavitev tega pred stavbo družbe Wallis motor ne. Podobno se dogaja v DE – kjer je pred upravno stavbo MB reklamni pano za BMW.
    Edino kar se lahko pritrdi je to, da so zaposleni na BMW Slovenija zelo počasni oziroma ljudje brez volje do dela.

    • Gospod “Vujče”…

      Opažamo, da mešate osnove. Hruške niso jabolka. Predlagamo vam, da se prej konkretno informirate in ne streljate v prazno.

      Vse dobro vam želimo.

      Lp,
      Uredništvo BMWBLOG Slovenija

  2. Spoštovano urednišvo.

    Z takšnimi članki si samo zmanjšujete kredibilnost. Namreč včasih ste imeli kakšen dober strokovni članek, ampak zadnje čase objavljate le šoder, kot zgoraj.
    Ampak nam je jasno. Wallis motor oziroma njihova prodajna ekipa je enaka kot v času A cosmosa, btw. ekipa nesposobnih prodajalcev. Seveda razumemo, da podpirate novo družbo, kot ste A cosmos, kjer ste dobili kakšen avto na test in priredili srečanje ipd. Predlagam, da napišete še članek : Križi in težave kupcev na A-Cosmosu z dobavo že plačanih vozil. Lahko pričakujemo to tudi pri novi družbi Wallis?

    • Gospod Vujče,

      Prejšnje vodstvo je sodelovalo z BMW Slovenijo, A-Cosmosom in dolgo časa nazaj tudi z Avto Aktivom. Pred predajo posla novemu vodstvu(nam), je prešnji urednik sam prekinil vsakršno sodelovanje z omenjenimi podjetji. Vsa namigovanja, da temu ni tako je poceni gostilniška debata. Želimo vam povedati, da je vaše glasno razmišljanje in s tem pisanje je posledica kompleksa manj vrednosti, kakor je to značilno pri Slovencih. Ampak mi tega ne obsojamo in tudi ne bomo. Vsak živi v svojem prepričanju in vsak je svoje sreče kovač.

      Novo vodstvo ni sklenilo z nobenim od omenjenih podjetij še nobeno sodelovanje in za enkrat še niti o tem ne razmišlja. Novo vodstvo bo delalo na temu, da bo predstavilo golo resnico kaj se dogaja z BMW slovenijo in s tam zaposlenimi osebami, ter kako ne opravljajo svojega dela.

      In veste zakaj lahko to počnemo? Zato, ker nas nima noben v lasti!

      Vse dobro vam želimo.

  3. Iz vašega pisanja je vsakemu jasno, da preferirate Acosmos oz. njegove naslednjike, iz naslova familiarnosti s tem podjetjem ali osebnih zamer do Avto Activa. Tako, v želji po blatenju, navajate kup nebuloz in neresničnih pravil. Vaše napadalno in arogantno pisanje (tudi na BMW Slovenija) si ne zasluži odgovora, posebej, ker se zavedajo, da imajo posla s samooklicanim novinarjem (tipa: Zlatko v nadlegovanju Kreka). Pred pisanjem se očitno niste niti vprašali ali so morebiti podatki tajne narave in ne javnega značaja. Jasno ne bo BMW Slo. v nobenem primeru razkril partnerskega odnosa s posameznimi servisi in zastopniki, posebaj pa ne z nekim “balinarskim društvom”, kot je ta blog. Na BMW DE vas je pa verjetno zavrnil že spam filter.

    • Pozdravljeni gospod “Don S”,

      Podali vam bomo enak odovor kakor smo gospodu “Vujčetu”.

      Prejšnje vodstvo je sodelovalo z BMW Slovenijo, A-Cosmosom in dolgo časa nazaj tudi z Avto Aktivom. Pred predajo posla novemu vodstvu(nam), je prešnji urednik sam prekinil vsakršno sodelovanje z omenjenimi podjetji. Vsa namigovanja, da temu ni tako je poceni gostilniška debata. Želimo vam povedati, da je vaše glasno razmišljanje in s tem pisanje je posledica kompleksa manj vrednosti, kakor je to značilno pri Slovencih. Ampak mi tega ne obsojamo in tudi ne bomo. Vsak živi v svojem prepričanju in vsak je svoje sreče kovač.

      Novo vodstvo ni sklenilo z nobenim od omenjenih podjetij še nobeno sodelovanje in za enkrat še niti o tem ne razmišlja. Novo vodstvo bo delalo na temu, da bo predstavilo golo resnico kaj se dogaja z BMW slovenijo in s tam zaposlenimi osebami, ter kako ne opravljajo svojega dela.

      In veste zakaj lahko to počnemo? Zato, ker nas nima noben v lasti!

      Vse dobro vam želimo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code