Za vas smo se poglobili v konfigurator novega paradnega konja znamke – športnega terenca X7. Moramo pa priznati, da je trajalo kar nekaj časa, preden smo novi model zasledili na uradnem slovenskem konfiguratorju. Cene smo namreč razkrili že več kot mesec dni nazaj… BMW X7 sicer predstavlja najnovejšo tehniko, ki jo ta trenutek premore bavarska znamka. Seveda se vse to odraža tudi v ceni, saj boste morali za najcenejšo različico xDrive30d odšteti 99.500,00 evrov. Različica xDrive40i je na voljo za 104.850,00 evrov, trenutno najzmogljivejša različica M50d pa je na voljo za 128.800,00 evrov. Pri prvih dveh različicah je samodejni Steptronic menjalnik kakopak serijski, doplačali boste lahko le za Steptronic športni menjalnik v povprečju za dodatnih dobrih 300 evrov. A v našem primeru vzemimo različico M50d.
Novi BMW X7 je na voljo z relativno omejeno barvno paleto, saj prevladujejo le sivinski odtenki. Med nedoplačjivimi barvami najdemo Alpine White ne-kovinsko barvo. Za dodatnih 1.214,00 evrov pa si boste lahko izbrali Arctic Grey Brilliant Effect, Carbon Black, Black Sapphire in Mineral White barvo. To pa še ni vse, saj lahko za 2.792,00 evrov izberete verjetno najbolj zanimivo Sunstone Metallic barvo. Izberimo slednjo. Konfigurator nas nato vodi do izbire platišč, kjer je izbire kar nekaj. Serijska so 21-palčna aluminijasta platišča, a doplačamo lahko za 22-palčna aluminijasta platišča s ceno 3.338,00 evrov. Najcenejša 22-palčna aluminijasta platišča sicer stanejo 1.821,00 evrov. Seveda bomo izbrali najdražje.
Serijsko X7 M50d predstavlja BMW Individual oblazinjenje z notranjim delom v Alkantari. Doplačamo lahko 1.578,00 evrov za različne barve: BMW Individual usnjeno oblazinjenje Merino v Tartufo in Black barvi, BMW Individual usnjeno oblazinjenje Merino v Black barvi ali pa BMW Individual usnjeno oblazinjenje Merino v barvi Ivory White in Black. Za 1.942,00 evrov si lahko izberemo tudi dekorativne elemente armaturne plošče v usnju. Sliši se prestižno, kajne? Izvedbe notranjosti so dve, serijsko so dekorativni elementi v lesu Fineline Black s kovinskim izgledom v visokem sijaju, za 364,00 evrov pa je tu še BMW Individual Piano Black finiš.
Prišli smo do dodatne opreme in cena je že 140.210,00 evrov. Med paketi lahko izberemo Advanced Heating paket za 2.628,000 evrov, ki vključuje ogrevanje na mestu z daljinskim upravljanjem, ogrevana sprednja in zadnje sedeže, komfortni paket ogrevanja spreda in dražala za pijačo. Paket inovacij stane 3.710,00 evrov in vključuje BMW laserske luči, Driving Assistant Professional in Parking Assistant Plus. Za skoraj 10 tisoč evrov (9.876,00€) je na voljo First Class Upgrade paket. Le-ta vključuje nekaj skorajda samoumevnih dodatkov pri takem avtomobilu. Najdemo recimo Soft-Close funkcijo za vrata, Sky Lounge panoramsko streho, prtljažni paket, dekorativne elemente v notranjosti v steklu, senčne roloje, električno nastavljiva in prezračevana prednja sedeža s funkcijo masaže, Travel & Comfort System in paket zabavne vsebine Professional za zadnje potnike. Dodatne opreme je nato še kar nekaj, ampak vse pomembnejše stvari smo že izbrali z omenjenimi paketi.
Novi BMW X7 postane pravi pojem prestiža le, ko je dodobra opremljen z dodatno opremo. Ne bodite presenečeni, če boste pri takem primerku zagledali ceno več kot 150 tisoč evrov.