Prvič smo o dolgih čakalnih vrstah za BMW i8 pisali lansko leto septembra, ko so zaradi navala ljudi prodajalci svoje cene višali v nemogoče razsežnosti. Leto in pol čakalne dobe pa je bilo enostavno preveč, to je nekaj kar si luksuzno podjetje ni smelo privoščiti. Glavni razlog je bila omejena zaloga plastike ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP), saj je bil istočasno v ogromnih količinah proizveden tudi električni i3, ki uporablja iste materiale. Naslednji problem je bila tudi fizična omejitev proizvodnih linij.
Oba BMW i modela sta proizvedena v Leipzigu, ki je najbolj ekološko prijazen obrat in uporablja obnovljive vire energije. Povečanje ni prišlo v poštev, zato se je delno zmanjšala proizvodnja BMW i3. S tem ukrepom se je čas čakanja nestrpnih i8 strank drastično zmanjšal, še zmeraj pa bodo morali o svojih hibridih sanjariti štiri mesece.
Po poročanju Automotive News, je direktor proizvodnje BMW, Harald Krüger povedal, da je nova čakalna doba za BMW i8 4 mesece, vsak dan pa se namesto desetih enot proizvede dvajset. To je še zmeraj le petina i3 vozil, katerih naj bi izdelali sto na dan. Seveda BMW i oddelek razmišlja tudi o prihodnosti, nedavno so se širile govorice o vmesnem BMW i modelu, ki bo po vsej verjetnosti predstavljen v limuzinski obliki, to pa naj bi se zgodilo do leta 2020.
Tudi v Sloveniji lahko od 12. marca 2015 naprej vstopite v prvi BMW i salon, ki se nahaja v Kristalni palači v BTC.