Ob začetku prodaje se je bavarskemu podjetju nekoliko zataknilo. Povpraševanja po tem fascinantnem modelu je bilo toliko, da ga proizvodnja ni dohitevala, čakalna doba kupcev pa se je razvlekla celo na osemnajst mesecev.

Prvič smo o dolgih čakalnih vrstah za BMW i8 pisali lansko leto septembra, ko so zaradi navala ljudi prodajalci svoje cene višali v nemogoče razsežnosti. Leto in pol čakalne dobe pa je bilo enostavno preveč, to je nekaj kar si luksuzno podjetje ni smelo privoščiti. Glavni razlog je bila omejena zaloga plastike ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP), saj je bil istočasno v ogromnih količinah proizveden tudi električni i3, ki uporablja iste materiale. Naslednji problem je bila tudi fizična omejitev proizvodnih linij.

BMW-i8-proizvodnjaOba BMW i modela sta proizvedena v Leipzigu, ki je najbolj ekološko prijazen obrat in uporablja obnovljive vire energije. Povečanje ni prišlo v poštev, zato se je delno zmanjšala proizvodnja BMW i3. S tem ukrepom se je čas čakanja nestrpnih i8 strank drastično zmanjšal, še zmeraj pa bodo morali o svojih hibridih sanjariti štiri mesece.

bmw-i8 born electric

Po poročanju Automotive News, je direktor proizvodnje BMW, Harald Krüger povedal, da je nova čakalna doba za BMW i8 4 mesece, vsak dan pa se namesto desetih enot proizvede dvajset. To je še zmeraj le petina i3 vozil, katerih naj bi izdelali sto na dan. Seveda BMW i oddelek razmišlja tudi o prihodnosti, nedavno so se širile govorice o vmesnem BMW i modelu, ki bo po vsej verjetnosti predstavljen v limuzinski obliki, to pa naj bi se zgodilo do leta 2020.

Tudi v Sloveniji lahko od 12. marca 2015 naprej vstopite v prvi BMW i salon, ki se nahaja v Kristalni palači v BTC.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code