Bavarski proizvajalec se je znašel pred kritično dilemo, ki bo zagotovo vplivala na odločitve kupcev o novi generaciji serije 2. Pri seriji 1 je odločitev o premiku na UKL platformo že padla, serije 3, 5 in 7 pa bodo uporabljale večjo, zadaj gnano 35up platformo.
To pusti nekje vmes serijo 2 z zadnjim pogonom, ki tja več ne spada.
Od BMWja bi posledično pričakovali, da bo imela tudi celotna serija 2 UKL platformo, zaradi katere bi vsi manjši BMW modeli ostali brez zadnjega pogona, ki pa je osrednji razlog za njihovo zelo uspešno dosedanjo prodajo.
Mnogi bi temu rekli, da prodajajo “srce in dušo” znamke. Vendar vseeno obstaja upanje.
Upanje ostaja, saj UKL karoserija dovoljuje spremembe, ki bi sprejele tudi pogon na zadnjo os. Ravno zaradi te možnosti se znotraj podjetja ustvarjajo nesoglasja, ali ohraniti zadnji pogon ali prestopiti na prednjega. Z govoricami in veliko spy fotografijami novega prihajajočega M2 naj bi BMW v svojo M družino prinesel nekaj izjemnega. M devizija zagotovo ne želi izgubiti nečesa, kar bi lahko bilo ključno za uspeh nove generacije, ki naj bi v javnost prišla leta 2022.
Nekateri trdijo, da lahko zaradi sestavljivega podvozja UKL teoretično primerjamo z RWD pogonom. Bliža se čas, ko bo moral BMW sprejeti odločitev, ali se bo pridružil notranjemu boju za ohranitev zadnjega pogona pri Seriji 2.
Odločitev je težka, saj predlagana strategija ločitve stare in nove generacije BMW Serije 2 glede na prednji in zadnji pogon vključuje več kot en avtomobil. Šušlja se, da se bo novi generaciji vozil Serije 2 pridružil tudi štirivratni coupe imenovan Gran Coupe Serije 2 (ang.: 2 Series Gran Coupe), ki bo po videzu, obliki in konstrukciji posnemal Gran Coupeje Serije 4 in 6.
Zadnja odločitev je v rokah direktorjev BMW-ja in bo znana še v letošnjem letu.
BMWBLOG Slovenija vam bo še poročal.