Maksimalna kapaciteta pa s tem v Dingolfingu še ni zapolnjena, kar pomeni, da Kerscher želi v letu 2016 količino še povečati. Bo podjetju leto 2016 prineslo več kot 100.000 enot? Takšna prodaja bi občutno povečala uspešnost znamke, saj je v zadnjih letih popularnost prejšnje generacije BMW serije 7 dosegala le polovico tega. Novi modeli, kot je priključni hibrid BMW 740e in BMW M Performance model M760Li z V12 motorno enoto so izdelani za povečanje prodaje in priljubljenosti v prihodnjih mesecih, prav tako pa bo prava prodajna uspešnica luksuzna limuzina s štirivaljnikom, imenovana 730Li in 725d, ki bo obenem tudi mnogo dostopnejša. To seveda pomeni tudi manj ekskluzivnosti, samo zdi se, da to v zadnjih letih vseh večjih znamk ne moti preveč.
Dvoboj z Mercedesovim razredom S ni glavna točka razvoja sedmice, saj je MB S razreda razširjen na mnogo drugih področjih – v šestih oblikah – Coupe, Kabriolet, Maybach in Pullman so namreč štirje segmenti, kjer BMW-jeva serija 7 ne bo konkurirala Mercedesu.
Münchensko podjetje seveda načrtuje razširitev luksuznega segmenta, vendar obenem upošteva varnostno razdaljo med Rolls-Royce znamko, brez katere ne gre. Sedmica mora po stopnji luksuza in zmogljivosti sedeti mnogo nižje od RR Phantoma ali Wraitha. Vseeno BMW razmišlja o novem modelu, štirivarnem Coupeju, ki bi svoje mesto našel nad podaljšano različico BMW serije 7, imenovanega BMW serije 9. Se bodo naše napovedi in sanje uresničile?