Od lansiranja nove generacije BMW serije 7 s kodnim imenom G11/G12 v letu 2015 je proizvodnja v polnem zagonu. Po informacijah vodje obrata Josefa Kerscherja iz proizvodnega traku dnevno zapelje približno 300 enot bavarskega paradnega konja.

Maksimalna kapaciteta pa s tem v Dingolfingu še ni zapolnjena, kar pomeni, da Kerscher želi v letu 2016 količino še povečati. Bo podjetju leto 2016 prineslo več kot 100.000 enot? Takšna prodaja bi občutno povečala uspešnost znamke, saj je v zadnjih letih popularnost prejšnje generacije BMW serije 7 dosegala le polovico tega. Novi modeli, kot je priključni hibrid BMW 740e in BMW M Performance model M760Li z V12 motorno enoto so izdelani za povečanje prodaje in priljubljenosti v prihodnjih mesecih, prav tako pa bo prava prodajna uspešnica luksuzna limuzina s štirivaljnikom, imenovana 730Li in 725d, ki bo obenem tudi mnogo dostopnejša. To seveda pomeni tudi manj ekskluzivnosti, samo zdi se, da to v zadnjih letih vseh večjih znamk ne moti preveč.

serija-7-dingolfing-proizvodnja (12)

Dvoboj z Mercedesovim razredom S ni glavna točka razvoja sedmice, saj je MB S razreda razširjen na mnogo drugih področjih – v šestih oblikah – Coupe, Kabriolet, Maybach in Pullman so namreč štirje segmenti, kjer BMW-jeva serija 7 ne bo konkurirala Mercedesu.

Münchensko podjetje seveda načrtuje razširitev luksuznega segmenta, vendar obenem upošteva varnostno razdaljo med Rolls-Royce znamko, brez katere ne gre. Sedmica mora po stopnji luksuza in zmogljivosti sedeti mnogo nižje od RR Phantoma ali Wraitha. Vseeno BMW razmišlja o novem modelu, štirivarnem Coupeju, ki bi svoje mesto našel nad podaljšano različico BMW serije 7, imenovanega BMW serije 9. Se bodo naše napovedi in sanje uresničile?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code