Zadnje govorice na spletu napeljujejo na možnost, da bo BMW M5 nazaj dobil V10 motor. Kot je bilo pričakovati, so ljubitelji BMW ob omenjeni novici od veselja poskočili do stropa in že razmišljajo, kakšno moč bi novi motor prinesel. Glede na ukrepe, ki jih BMW izvaja z majhnimi motorji in okolju prijazno tehnologijo, je ideja o […]

Zadnje govorice na spletu napeljujejo na možnost, da bo BMW M5 nazaj dobil V10 motor. Kot je bilo pričakovati, so ljubitelji BMW ob omenjeni novici od veselja poskočili do stropa in že razmišljajo, kakšno moč bi novi motor prinesel. Glede na ukrepe, ki jih BMW izvaja z majhnimi motorji in okolju prijazno tehnologijo, je ideja o brutalnem V10 precej nerealna.

Tukaj se pojavi vprašanje, zakaj bi BMW odvzel visoko zmogljiv V8 TwinTurbo in ga nadomestil z manj ekonomičnim V10? 4,4-litrski V8 TwinTurbo definitivno lahko razvije več moči, kot 560 konjičkov v najnovejšem M5, kar bomo tudi lahko izkusili na prihajajočih BMW X5 M in X6 M modelih. Seveda ima brez pomisleka V10 boljši zvok kot V8, ampak ali je to dovolj velik razlog za zamenjavo? Ne smemo tudi pozabiti na meje dovoljenih izpušnih plinov, ki bodo leta 2020 še bolj poostrene.

BMW-E60-M5-V102

Potrebno je omeniti tudi, da teža BMW E60 M5 z V10 motorjem znaša 1,855 kilogramov, medtem ko BMW F10 M5 z V8 tehta 1,945 kilogramov. Prednost novega modela je v udobju, upravljanju vozila in splošnem izgledu, vendar dejstvo ostaja, da vsaka generacija postaja težja in V10 definitivno ne pripomore k zmanjšanju teh številk. V10 torej ostaja samo govorica, kako se bodo o prihodnosti bolj zmogljivega motorja odločili pri BMW, pa je zaenkrat še vprašanje.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code