BMW M5 v zadnji generaciji ni bil na voljo v karavanski izvedenki, po kateri so sicer hrepeneli številni navdušenci hitrih karavanov.

Navdušenci nad hitrimi karavani že nekaj let hrepenijo po taki ponudbi znamke BMW. Če smo natančni, je bil zadnji tak karavan , ki ga je krasil BMW znak, M5 E61, le-tega pa so prenehali proizvajati približno sedem let nazaj. S predstavitvijo nove generacije M5 upamo tudi na karavansko, Touring izvedenko, a na žalost lahko zaenkrat o tem le ugibamo, saj je skorajda neverjetno, da bi jo res dočakali.

Kljub temu pa si lahko karavansko različico nove generacije BMW M5 predstavljamo v digitalnih skicah. Spodnje slike so delo znanega madžarskega dizajnerja X-Tomi Design, ki je združil karavansko karoserijo, aluminijasta platišča in odbijača pa prihajata iz M5 različice. Vsekakor je delo opravil odlično; nobenega dvoma namreč ni, da bi M5 F91 Touring izgledal kaj drugače, če bi dejansko zapeljal na ceste.

BMWBLOG-m5-touring-f90

To lahko trdimo na podlagi tega, da so inženirji pri BMW enako potezo naredili z limuzinsko izvedenko. Največ sprememb najdemo na odbijačih, ostalo je skorajda identično. Le-to nas je morda malce razočaralo, saj smo pričakovali vsaj ”poširjene” blatnike tako spredaj kot zadaj. Nekaj sprememb najdemo na pokrovu motorja in na strehi, ki je iz ogljikovih vlaken. Največ sprememb pa je pričakovano pod zunanjo prevleko, v tehniki pogonskega sklopa.

Kupci hitrih karavanov lahko izberejo BMW Alpina B5 Biturbo Touring, ki je izdelek, nastal v simbiozi BMW-ja in Alpine. Z vgrajenim 4, 4-litrskim Twin-turbo V8 motorjem in novim xDrive sistemom je ta karavan hitrejši od stare generacije M5, poleg dejstva, da lahko sprejme konkretno število litrov v prtljažniku. Seveda ni M5, je pa njegov najboljši približek. Do stotice bo pospešil v 3, 7 sekunde, zahvaljujoč 608 “konjem” in 800 Nm navora.

Fotograf: X-Tomi Design

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code