Freeclimber je v osnovi nekoliko dodelana prva generacija avtomobila Daihatsu Rugger/Rocky s pestrim izborom BMW pogonskih agregatov, ki zajemajo 2.4 litrski turbodizel ter 2.0 oziroma 2.7 litrski bencinski agregat. Najbolj popularna je bila seveda dizelska različica, Freeclimber pa je bil obenem tudi mnogo bolje opremljen od Ruggerja. Standardna oprema je zajemala celo centralno zaklepanje in klimatsko napravo. Kupci so lahko izbirali med platneno ali panoramsko streho, kot jo ima ta primerek iz leta 1991, ki se je nedavno tega pojavil na spletni strani ebay. V Franciji so ponujali tudi luksuzno različico, poznano pod imenom Blue Lagoon, ki pa je seveda zelo redka. Bertone se pri zunanjosti ni preveč trudil, saj je avtomobil z izjemo drugega para prednjih žarometov in unikatne prednje maske, skoraj identičen modelu znamke Daihatsu.
Čeprav se Freeclimber ni nikoli uradno prodajal v Združenih državah Amerike, je ta dizelsko gnani primerek za slabih 10 tisočakov vseeno naprodaj v zvezni državi Florida. Avtomobil ima pri dobrih 62 tisoč prevoženih kilometrih delujoč štirikolesni pogon, pet stopenjski ročni menjalnik, to pa je bolj ali manj vse. Še standardna klimatska naprava bojda ne deluje več. Sam model Freeclimber se je izdeloval med letoma 1989 in 1993, prodali pa so vsega 2800 primerkov, kar pomeni, da je zagotovo eden redkejših avtomobilov na cesti, še posebej takih s propelerjem na nosu.
Torej, če ste ena tistih hipsterskih duš, ali le obožujete redke in posebne avtomobile, bo Freclimber zagotovo primeren za vas, pa še nekaj za začetek pogovora s komerkoli boste imeli, saj zagotovo še nihče pri nas ni slišal zanj.