BMW X6 M sicer postreže s 575 konjskimi močmi in 750 Nm navora, kar proizvaja 4,4-litrski TwinTurbo Power V8.
Lastniki, ki pa si želijo še več imajo na voljo nadgradnjo G-Power Typhoon, kar doprinese širše blatnike, povsem spremenjen sprednji odbijač z velikimi zračnimi režami, nov zadnji blatnik in posebej prilagojen izpušni sistem s štirimi zaključki iz karbona.
Če denar ni problem se bo kupec najverjetneje odločil še za dodaten difuzor iz ogljikovih vlaken in nov pokrov motorja, kar izboljša aerodinamiko in zračenje motorja. Standardna platišča vam bo nemški predelovalec zamenjal za črna petkraka lahka platišča Hurricane RR v velikosti 23 palcev.
Zamenjano je tudi vzmetenje in sicer za višinsko prilagodljivo vzmetenje GX6M-RS, ki sprednji del vozila zniža za 40 milimetrov, zadnji del pa za 30 milimetrov, kar naj bi po besedah predelovalca občutno izboljšalo vodljivost vozila.
Ko pridemo do zmogljivosti motorja postane še posebej zanimivo. Motor je prejel večja turbo puhala, nove odvodne cevi in programsko opremo V3, prav tako pa je odstranjen omejevalnik hitrosti. Rezultat je najvišja moč 750 konjskih moči in 980 Nm navora.
Po besedah G-Power dotični primerek preseže 300 km/h, četrt milje (400 metrov) pa prevozi v le 11,5 sekunde. Ni slabo za tako velikega in težkega športnega terenca. Sploh ni slabo!