Elektrifikacija je očitno naslednica dvanajst cilindrskega razkošja.

Vedno spreminjajoči se predpisi o varstvu okolja spreminjajo V12 motorje v zastarele neposredne proizvajalce emisij in luksuzne znamke avtomobilov se morajo trendu prilagoditi. Na srečo elektrifikacija dejansko izboljša dve stvari za luksuzne znamke; odstrani nadležne regulatorje, ki jim dihajo za ovratnik, hkrati pa dejansko izboljša splošno izkušnjo razkošja. Da bi bil v koraku s spreminjajočimi se časi, Rolls-Royce potaplja prste v elektrificirane vode in danes vam predstavljamo njihov prvi popolnoma električni avtomobil Rolls-Royce Spectre.

Rolls-Royce Spectre bo dvovratni, popolnoma električni GT avtomobil, zgrajen na platformi znamke Architecture of Luxury, ki je podlaga za modele Phantom, Ghost in Cullinan. Ta nova arhitektura je bila velika naložba za Rolls Royce, vendar je dovolj prilagodljiva, da na njej lahko zgradijo popolnoma električni avto, saj je bil to že načrt od samega začetka.

Zdaj, preden kdo začne protestirati in se je pripravljen pritoževati, da Rolls-Royce nadomešča V12 motor za novodobni električni pogon, je Spectre pravzaprav še bolj v skladu s prvotnim etosom Rolls-Roycea, kot si mislite. Tako Charles Rolls kot Sir Henry Royce sta bila močna zagovornika elektrifikacije že v začetku 20. stoletja.

Na dnu ponudbe je bil avtomobil “Columbia Runabout”. Po ceni le 750 ameriških dolarjev je uporabljal en sam električni motor z baterijo Exide in vzmetmi Concord.

 Električni avtomobil je popolnoma brezšumen in čist. Ni vonja ali vibracij in bi morali postati zelo uporabni, ko je mogoče urediti fiksne polnilne postaje. A za zdaj ne predvidevam, da bodo zelo uporabni – vsaj ne še mnogo let.

Charles Rolls

Precej zanimiv citat, glede na to, da je star več kot sto let, kajne?

Rolls je takrat zadel v terno in njegovi pogledi na elektrifikacijo veljajo še danes. Elektrifikacija je definitivno prava pot v luksuznem razredu, predvsem zaradi svoje tihe, gladke narave ter boljšega navora, vse dokler infrastruktura to zmore. Rolls-Royce meni, da bo ta zadnji del slej ko prej postal resničnost.

Medtem ko Rolls-Royce ni navedel veliko več podrobnosti, je poleg imena navedel, da bo spectre konkretno preizkušen pred proizvodnjo. Pravzaprav bodo spectre testirali veliko dlje kot kateri koli izdelek Rolls-Royce pred tem. Testni avtomobili bodo prevozili 2,5 milijona kilometrov, kar je približno 400 let tipične vožnje vozila britanske luksuzne znamke. Zato bodo potovali v štiri konce sveta. Različne klime, različni tereni in različne ravni infrastrukture; vse to bo del preizkusne poti spectra.

Na nekaterih fotografijah, ki jih je posredoval Rolls, je novi spectre zelo podoben wraithu. Seveda ni wraith, saj je zgrajen na novi platformi AoL (Architecture of Luxury), medtem ko je wraith zgrajen na stari arhitekturi serije 7. Čeprav obstaja očitna družinska vez, je spectre vitkejši, bolj mišičast in na videz nekoliko nižji od starejšega brata. Prav tako dobi nekaj zelo zanimivih platišč, z velikimi, mat črnimi, debelimi naperami.

Po besedah ​​generalnega direktorja Rolls-Roycea Torstena Müller-Ötvösa, spectre ni ne koncept, prototip in ne testna mula… to je verbatim »real deal«. Torej avto, ki ga vidite na teh fotografijah, je res tovarniško zamaskiran serijski avto, ki čaka na končno odobritev.

Zaenkrat še ni govora o tem, kdaj bi svet končno na cesti videl Rolls-Royce Spectre. Vendar pa Rolls trdi, da bo njihov celoten portfelj do leta 2030 postal popolnoma električen. To se morda zdi zelo optimističen cilj, vendar je Rollsov portfelj precej majhen in ima le štiri avtomobile, vključno s spectrom. Ob tako majhni paleti vozil in arhitekturi, zasnovani z mislijo na elektrifikacijo, si ni težko predstavljati, da bi vsak obstoječi model Rolls-Royce postal električen. A vse se začne danes, pri Spectru.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code