Še nedolgo časa nazaj so kupci, ki so si želeli bolj prestižnega športnega terenca izbirali med le med večjimi BMW terenci in Range Rover izdelki. Dandanes pa Bentley takim kupcem ponuja Bentaygo, Rolls-Royce pa včeraj predstavljenem Cullinan. Po vsej verjetnosti bo tudi Mercedes-Maybach v prihdonosti predstavil konkurenčni izdelek. Giles Taylor, oblikovalec znamke Rolls-Royce se je oblikovanja Cullinana lotil nekoliko drugače. Zasnovali so, kot pravijo pri znamki, visoko limuzino primerno za vse terene. Kljub vsemu, gre v obeh primerih za športna terenca in Cullinan izgleda nekoliko bolj robustno in agresivno kot Bentayga. Slednja predstavlja bolj dinamičen videz in nežne poteze karoserije v primerjavi z Culinnanom, ki je bolj ”škatlast”. Cullinan je z 5,341 milimetri daljši, z 1,614 milimetri nekoliko širši in z 1,835 milimetri tudi nekoliko višji. Bentayga v dolžino meri 5,140 milimetrov, 1998 milimetrov v širino in 1,742 milimetrov v višino. Cullinanova medosna razdalja meri 3,295 milimetrov, Bentayga pa ima medosno razdaljo dolgo 2,995 milimetrov.
Kot pri večini Rolls-Royce izdelkih, gre za pravo prestižno izkušnjo v notranjosti. Čeprav na prvi pogled izgleda, da amraturna plošča Cullinana ni najbolj moderna, verjamemo, da oblikovalci znamke vedo, da se bo zasnova notranjosti relativno dolgo starala. Zasnova armaturne plošče Bentayge je nekoliko bolj konzervativna a obenem tudi bolj športna. Opazi se velika mero prestiža, sploh, če upoštevamo dejstvo, da Bentley ponuja Mulliner program personalizacije. Program omogoča 90 odentkov zunanjih barv, 15 različnih tkanin oblazinjenja, 15 različnih talnih preprog in kar 7 ročno oblikovanih dekorativnih furnirjev. Bentayga ima veliko panoramsko strešno okno, 8-palčni multimedijski zaslon, odstranljivo 10,2-palčno tablico in 1,950 wattni zvočniški sistem proizvajalca Naim. Cullinan pa bo stranke prepričeval s štirimi kamerami, ki omogočajo Panoramski in nočni pogled, Vision asistenčnimi sistemi in izjemno velikim 7×3-palčnim ”head-up” zaslon. Seveda je na voljo še veliko druge dodatne opreme najnovejše tehnologije.
Kljub temu, da gre za dva zelo podobna izdelka, verjamemo, da bo vsak izmed njih našel svojo ciljno publiko. Že res, da sta v osnovi oba prestižna športna terenca, le stežka verjamemo, da si bo kupec tako dragega vozila lotil konkretne primerjave, temveč bo preprosto izbral tistega, ki mu je na prvi pogled bolj všeč. Dejstvo je, da je Bentayga nekoliko manjša, kar se verjetno pozna pri splošni prostornosti. Cullinan v osnovi stane 325 tisoč ameriških dolarjev kar je približno 273 tisoč evrov. Bentayga je za približno 100 tisoč evrov cenejša, kar vsekakor ni zanemarljivo.