Stiskalnica: Izdelava vozila se prične z ogromnimi zvitki jekla in aluminija. Stroj za rezanje obreže kovinske dele; neobdelani kosi se nato premaknejo v ogromne kovinske stiskalnice, ki so skoraj popolnoma avtomatizirane. Stisnjene kovinske plošče so nato oblikovane, razrezane, preluknjane in prirezane.
Delavnica: Sestavljanje delov karoserije je najbolj avtomatiziran del izdelave. Predelane kovinske plošče skoraj ekskluzivno sestavijo roboti. Individualne aluminijaste in jeklene dele sprva spojijo v manjše sestavne dele kot so npr. vrata, okvirji ali deli podvozja. Šele na to so deli skupaj zvarjeni, zlepljeni in priviti.
Lakirnica: Karoserija je premaknjena v lakirnico s pomočjo avtomatskega transportnega traku. Sprva se struktura sčisti in razmasti v imerzijskih kopelih in nato prevleče s plastjo cinkovega fosfata. Po prvi so nanešene še štiri barvne plasti za zaščito proti zunanjim vplivom in za lepši, sijoč izgled.
Sestavljanje: Izkušeni delavci zaklučijo izdelavo prebarvane karoserije. Celo najzahtevnejše želje kupcev v BMW Individual procesu izdelave postanejo uresničene. Drugačna oprema, komponente, različne zahteve za različne države in veliko več, vodijo do individualnega izdelka.
Zaključna montaža: Vrhunec celotne izdelave je ti. “wedding” ali poroka, ki prostor zavzame na koncu proizvodne linije. Tukaj se doda vse ostale elemente vozila; motor, menjalnik, kolesne osi, izpušni sistem, itd. Sedaj vozilo stoji na štirih kolesih. Zadnji deli so dodani in motor se prvič prižge. Po mnogih testiranjih se novo vozilo zapelje iz tovarne.