V spodnjem posnetku si lahko ogledate proces izdelave novega BMW vozila; predstavljamo vam vpogled v proizvodnjo BMW serije 3 v Münchenskem obratu.

Stiskalnica: Izdelava vozila se prične z ogromnimi zvitki jekla in aluminija. Stroj za rezanje obreže kovinske dele; neobdelani kosi se nato premaknejo v ogromne kovinske stiskalnice, ki so skoraj popolnoma avtomatizirane. Stisnjene kovinske plošče so nato oblikovane, razrezane, preluknjane in prirezane.

Delavnica: Sestavljanje delov karoserije je najbolj avtomatiziran del izdelave. Predelane kovinske plošče skoraj ekskluzivno sestavijo roboti. Individualne aluminijaste in jeklene dele sprva spojijo v manjše sestavne dele kot so npr. vrata, okvirji ali deli podvozja. Šele na to so deli skupaj zvarjeni, zlepljeni in priviti.

Lakirnica: Karoserija je premaknjena v lakirnico s pomočjo avtomatskega transportnega traku. Sprva se struktura sčisti in razmasti v imerzijskih kopelih in nato prevleče s plastjo cinkovega fosfata. Po prvi so nanešene še štiri barvne plasti za zaščito proti zunanjim vplivom in za lepši, sijoč izgled.

Sestavljanje: Izkušeni delavci zaklučijo izdelavo prebarvane karoserije. Celo najzahtevnejše želje kupcev v BMW Individual procesu izdelave postanejo uresničene. Drugačna oprema, komponente, različne zahteve za različne države in veliko več, vodijo do individualnega izdelka.

Zaključna montaža: Vrhunec celotne izdelave je ti. “wedding” ali poroka, ki prostor zavzame na koncu proizvodne linije. Tukaj se doda vse ostale elemente vozila; motor, menjalnik, kolesne osi, izpušni sistem, itd. Sedaj vozilo stoji na štirih kolesih. Zadnji deli so dodani in motor se prvič prižge. Po mnogih testiranjih se novo vozilo zapelje iz tovarne.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code