Po BMW-jevem prevzemu Glasa-a konec šestdesetih let so se oblikovalcu Pietro Frui pod nogami zatresla tla. Nekdanji oblikovalec modelov za majhno bavarsko podjetje je v novem sodelovanju z večjim bratom – BMW zaznal veliko potenciala. Rezulat je naslednje desetletje truda, da bi ga BMW sprejel v svoje kroge za oblikovanje konceptnih vozil.
V začetku šestdesetih let je bil Frua odgovoren za oblikovanje cele palete Glas modelov, katerega razvoj je iz skuterjev in majhnih vozil napredoval do srednje velikih limuzin in športnikov. V letu 1968 je BMW dokončno prevzel manjšega soseda, glavni razlog pa so bili njihovi patenti ter proizvodni obrat, in ne oblikovanje.
Frua se je vseeno pogumno lotil ustvarjanja številnih konceptnih vozil, ki temeljijo na BMW, v upanju, da bo ulovil kakšno oblikovalsko pogodbo za obsežne proizvodne serije. Eden njegovih zadnjih poskusov je na svet prišel leta 1976 v obliki 528 GT Coupé. Iz E12 limuzine je Frua ustvaril Coupe zasnovo, ki je vsebovala vse bavarske iztočnice s pridihom italijanskega okusa.
Njegova podobnost z Alfa Romeo Montreal je bila zelo očitna; delno bi v njem lahko zaznali tudi Lancio – preveč očitno kopiranje drugih znamk pa je bil verjetno glavni razlog za negativno odločitev BMW. Pietrova vizija na njegovo žalost nikoli ni obrodila sadov in BMW se je odločil, da bo raje ustvarjal s svojo zanesljivo ekipo oblikovalcev. Vseeno pa nekateri zgodovinarji trdijo, da so njegove ideje imele dovolj vpliva, da so bile nekatere podrobnosti uporabljene v kasnejših modelih znamke.