Že nekaj let se govori o opustitvi ročnih menjalnikov katere je revija Car and Driver leta 2010 celo skušala rešiti s svojo kampanjo Rešimo ročne menjalnike (Save The Manuals).

Sedem let pozneje BMW še vedno ponuja ročne menjalnike v večini svojih vozil vključno z športnimi vozili M. A ročni menjalniki bodo kmalu dočakali svoj bridki konec. Na avto salonu v Ženevi je Ian Robertson, član uprave pri BMW povedal, da se nam obeta prihodnost z manj ročnimi menjalniki v BMW ponudbi.

“Po celem svetu je velika večina naših vozil od serije 3 naprej opremljenih z avtomatskim menjalnikom,” je dejal Ian Robertson ob pogovoru z medijem Car and Driver na avto salonu v Ženevi. “Kitajska sploh nikoli ni imela ročnih menjalnikov, saj so dobili direktno samodejni menjalnik. ZDA je večinsko obdana s samodejnimi menjalniki, vse večji delež Evrope pa prav tako začenja prisegati na odličen samodejni menjalnik. Vsekakor bomo na trgu videli vedno manj in manj ročnih menjalnikov.”

m6-gc-manual

Robertson je še dodal, da so zaenkrat manjši avtomobili varni, saj za serijo 1 in vozila MINI zaenkrat še ni načrtov o odstranitvi sklopke iz ponudbe. A če bodo vozila serije 3 in 4 z ročnim menjalnikom vedno redkejša bodo pri BMW najverjetneje opustili dodatno opcijo ročnega menjalnika in v prodajo poslali le vozila s samodejnim menjalnikom.

Ker pa je BMW M oddelek zelo pomemben za znamko BMW in ker ljubitelji najmočnejše črke na svetu še vedno prisegajo na ročne menjalnike bo tudi tukaj BMW naredil manjšo spremembo.

“V segmentu BMW M kupci še vedno obožujejo ročni menjalnik in si bomo zato prizadevali za ohranitev le-tega. Če bo ostal na voljo v vseh M modelih pa zaenkrat še ni jasno. V nekaterih primerih se namreč prodaja v izredno majhnih številkah.”

A glede na nedavna poročanja naj bi ravno novi BMW F90 M5 dokončno opustil ročni menjalnik, saj bo motor povezoval 8-stopenjski samodejni menjalnik.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code