Radovednost je človeška značilnost, s pomočjo katere smo se v tisočletjih obstoja razvijali in izpopolnjevali.

To je tudi filozofija naslednjega reklamnega posnetka, v katerem glavno vlogo igra “neandrtalec”, ki ob opazovanju črede konj ugotavlja, za kaj bi živali lahko uporabil. Ker je reklamni posnetek očitno namenjen bolj ameriškemu občinstvu (v ZDA je uporaba konj za meso zelo sporna tema), človek žival sprva želi napasti, vendar kmalu ugotovi, da je prevelik zalogaj za plen. Pri nas ne veljajo enaka pravila, saj med drugim pridno naročamo hamburgerje pri “Hot Horse”.

Kakorkoli, naš prednik kmalu ugotovi, da jih je možno zajahati in njegovo tveganje je nagrajeno. Jamski človek sedaj lahko prepotuje veliko več kot kdajkoli prej, zahvaljujoč svojim na novo pridobljenim konjeniškim veščinam. Zgodba se nato preklopi na novi BMW i8, ki je predstavljen kot novo poglavje v človeški evoluciji.

Vabljeni k ogledu “behind the scenes”, kako je posnetek nastal in kaj meni o samem posnetku režiser, direktor, producent in glavni igralec.

http://www.youtube.com/watch?v=GmhKwnlXfmM

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code