Njihov najnovejši izdelek je zasnovan s posebnimi zmogljivostnimi zahtevami in inženiringom, ki za nova BMW M3 in BMW M4 ponujajo unikatno izbiro poprodajnega izpušnega sistema. Cevi iz nerjavečega jekla so 5 mm širše in nadomeščajo sprednji izpušni lonec ter katalizator. Nadomestitev s povezovalnimi križnimi cevmi doda S55 motorju poleg dodatne moči še privlačen gromeč zvok.
BMW M4 tako skupaj z dodanim sistemom in Powerizer opcijo proizvede 533 konjskih moči in je že kar konkretno povečanje od standardnih 431 KM. Poudariti pa je treba, da nikjer ni jasno opredeljeno in izpostavljeno, koliko konjskih moči vozilo pridobi samo z izpušnim sistemom (potrebnega je nekaj razbiranja iz grafov), našli tudi nismo informacij o sami teži izpušnega sistema.
Zadnji izpušni lonec je izdelan tako, da se prilega na M3/M4 izpušne ventile in tovarniško nameščeno elektroniko. Ta oblika se nevpadljivo združuje z Remus enoto in F8X sport in sport + nastavitvami ter omogoča ventilom, da njihovo odpiranje temelji na vrtljajih motorja in Sport nastavitvah vozila.
Unikatno oblikovanje Remus izpušnega lonca se popolnoma prilagaja tudi s prilagodljivimi nastavki izpuha, ki so na voljo v štirih različnih izvedbah in oblikah. Končniki so lahko dimenzij 4×102 mm v različici iz titana ali karbona ali pa 4×98 mm kromirani/iz nerjavečega jekla s karbonskim vložkom.
Sistem je na voljo v dveh konfiguracijah: prvi, ki vključuje le zadnji izpušni lonec skupaj z nastavki izpuha, ali pa skupaj s cevmi, ki vključujejo povezovalno cev in križne cevi. Agresiven zvok, športno oblikovanje in več konjskih moči, vse to omogoča nadgradnja z Remus izpušnim sistemom.
Vabljeni še k ogledu in predvsem poslušanju spodnjega posnetka, v katerem je na demonstracijskem vozilu nameščen Remus izpušni sistem. Slednji zveni naravnost čudovito, za takšno poezijo pa boste v Nemčiji odšteli 1.788,00 €, za nastavke izpuha pa dodatnih 400-800 €.