München. V drugem četrtletju se je dobiček poslovanja povečal za 26 odstotkov, predvsem zaradi novih modelov, ki so se dobro prodali v Evropi in na Kitajskem. Dobiček poslovanja je brez obresti in davkov skočil na 2,6 milijarde evrov, to je več, kot 2.07 milijarde evrov leto poprej, je BMW danes dejal v izjavi.
Avtomobilska EBIT (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki) marža je najboljši merilnik za primerjavo donosnosti v primerjavi s konkurenti. Marža je bila izmerjena na 11,7 odstotka, kar je več od 9,6 odstotka leto prej. Stopnja je najvišja vse od tretjega četrtletja 2011, presegli pa so tudi zneske 9,9 odstotka pri Audi in 7,9 odstotka pri Daimler Mercedes-Benz Cars. Prihodki v drugem četrtletju so se povečali za 2 odstotka na 19,9 milijarde evrov.
“BMW Group je povečal obseg prodaje, prihodkov in čistega dobička, tako v drugem četrtletju, kot tudi v šestmesečnem obdobju poročanja in tako nadaljuje uspešen razvoj našega poslovanja,” je dejal izvršni direktor Norbert Reithofer.
BMW namerava doseči znaten porast prodaje enot do konca leta 2014 na 2 milijona enot ali več, s tem bi dosegli letni prodajni cilj, dve leti pred zastavljenim rokom. Lani je bil BMW na prvem mestu prodaje v segmentu luksuznih znamk, z 1,65 milijona prodanih avtomobilov po vsem svetu, prehiteli so Audi z 1.57 milijona in in Mercedes-Benz na tretjem mestu z 1.47 milijona prodanih vozil.
Podjetje letos uvaja 16 novih ali osveženih modelov, da bi osvojili več strank in ubranili vodstvo pri globalni prodaji premium avtomobilov pred Audi in Mercedes konkurentoma.
To je ta recesija ….