Le 701 primerek prejšnje generacije najmočnejše šestice je bil proizveden s šestopenjskim ročnim menjalnikom, spodnji luksuzni coupe pa je še dodatno unikaten zaradi nadgradnje Meisterschaft izpušnega sistema.

Ko se je serija 6 vrnila po dolgih dvajsetih letih je ves svet pričakoval nekaj izjemnega… in to je bavarskim inženirjem tudi uspelo. Pod pokrovom M6 skrit S85 5.0-litrski V10 je kar nekaj let kraljeval med najboljšimi BMW modeli. Zgodba šestice in njenega menjalnika pa je nekoliko drugačna. BMW je M6 sprva ponudil le s SMG samodejnim menjalnikom, potem pa so ljubitelji glasno zahtevali tudi ročnega. Po željah strank je BMW nato proizvedel omejeno izdajo šestic z ročnim menjalnikom, razdeljene med Coupeje in Kabriolete.

m6-coupe-rocni-notranjost

Coupe ročnih različic je na svetu le 323, zato kmalu postane jasno, da so legendarne M6-ke z ročnim menjalnikom redkejše od samorogov. Brezhibno Alpine White vozilo v spodnjem posnetku pa ima še nekaj drugih individualizacij: med drugim je prejel Meistershaft izpušni sistem, StopTech zavore in KW V3 vzmetenje, Macht Schnell distančnike in karbonski “lip”. V notranjosti prevladuje rdeče Indianapolis usnje, karbonski vložki in strop iz Alkantare. Luksuz kar izžareva iz 2009 letnika, ki ima dober potencial, da postane zaželjeno zbirateljsko vozilo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code