Če povzamemo uradni odgovor znamke BMW, bodo modeli 740i, 750i in M760Li, zaradi novih zahtev WLTP testnega cikla in testiranja emisij med realno vožnjo (RDE), izvzeti iz proizvodnih trakov za celo leto.
Razlog je v temu, da bodo morali biti vsi zgoraj našteti modeli zaradi zadostitve okoljskim standardom, opremljeni z Ottovim filtrom trdih delcev (OPF), ki mora biti integriran v že tako zapleten sistem prečiščevanja izpušnih plinov. BMW dizli, so na srečo tako čisti, da jih sprememba na WLTP in RDE testne cikle ne bo prizadelo v tolikšni meri, zato se lahko njihova proizvodnja nadaljuje nemoteno.
Čeprav dizelski modeli 730d, 740d in 750d predstavljajo večinski prodajni delež pri BMW serije 7 v Evropi, si ‘bencinarja’ vseeno želi dobršen delež ostalih kupcev. V Nemčiji je bil ta delež celo 30 odstoten, kar lahko apliciramo tudi na ostale trge. Skupno so v letu 2017 v Evropi prodali natanko 3.540 ‘sedmic’ z bencinskim motorjem.
Če se bo proizvodnja prihodnje leto nadaljevala, bodo motorji predstavljeni s prenovljenim modelom BMW serije 7, ki bo predstavljen že konec letošnjega leta. Poleg znamke BMW, bodo posledice čutili tudi ostali proizvajalci avtomobilov vključno s Volkswagnom, ki bo ponujal začasno omejeno motorno ponudbo.