O Z5 smo pisali že kar nekajkrat, roadster naj bi bil naslednik Z4 in bil ustvarjen v sodelovanju s Toyoto. Lansko leto novembra je Toyota uradno naznanila, da so se študije tehnične narave uspešno zaključile, zato lahko pričakujemo naslednjo fazo: koncept. Po zadnjih informacijah naj bi vozilo uporabljalo karbonsko strukturo, ki jo že uporabljata oba BMW i modela: i3 in i8. Nekaj časa je že znano, da bo na voljo z mehko streho, obstajajo pa tudi opcije o razvoju Coupe različice.
Toyota je trenutno največji proizvajalec vozil na svetu, njeni ljubitelji pa že dolgo pogrešajo športnika, katerega mesto je včasih zasedala legendarna Supra. S BMW Motorsport sodelovanjem naj bi bila z novim modelom, imenovanim Scion FR-S, legenda prerojena. BMW bo s sodelovanjem pridobil nekaj napredne hibridne tehnologije električnih motorjev in baterij Toyote, ki je trenutno bolj razvita od BMW-jeve.
BMW Z5 bo na voljo s štirivaljnim 2,0-litrskim turbo bencinskim motorjem, ki bo razvil 141 kW, 182 kW in 201 kW, medtem ko se pričakuje, da bo najzmoglivejša verzija Z5 M pod svoj pokrov motorja dobila šestvaljnik s 317 kW moči.