450 konjskih moči in 550 Nm maksimalnega navora so številke, ki v tako majhnem paketu pomenijo pravo orožje. Če temu dodamo še množico karbonskih delov, kot je pokrov motorja, streha in celo karbonska sredinska konzola, pa dobimo športnika po imenu BMW M2 CS. Le ta bo po celem svetu omejen na le 2.200 primerkov, poleg prej naštetih stvari, pa prinaša še ogromno stvari, ki se bojo v modelu M2 pojavile prvič. Zavorni sistem je sedaj že standardno zelo zmogljiv in vključuje šest batne zavorne čeljusti spredaj, ter štiribatne čeljusti zadaj, kot prvič pa je opcijsko na voljo tudi karbonsko keramični zavorni sistem.
Na voljo bo tako s šest stopenjskim ročnim, kot tudi s sedem stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, najhitrejša različica pa bo do stotice potrebovala vsega 3,8 sekunde. Prvič bo model M2 opremljen tudi z adaptivnim podvozjem, ki poskrbi za dvojno osebnost tega bavarskega posebneža, voznik in sopotnik pa bosta najbolj vesela novih športnih sedežev, ki so vzeti direktno iz modela BMW M4 Competition.
Vse to pa ne bo poceni! V Sloveniji bo namreč že osnovna različica BMW M2 CS stala zajetnih 108.800 €, kar je preko 37 tisočakov več, kot znaša osnovna cena BMW M2 Competition. Če temu dodamo še dobre štiri tisočake vreden dvosklopčni avtomatski menjalnik, 8.455 € vredne karbonsko keramične zavore, ter še nekaj ostalih ‘bombončkov’, pa ceno ponesemo do skoraj 130 tisočakov.
Vseeno za ta denar dobimo nekaj res posebnega. Kupci bodo sicer lahko izbirali le med barvami Alpine White, Misano Blue Metallic, Black Sapphire Metallic in Hockenheim Silver Metallic, obljubljajo pa, da bo M2 CS dajal občutek pravega dirkalnika. To so potrdili tudi z dirkaško različico imenovano M2 CS Racing, s katero se bodo kupci lahko udeležili dirk večine amaterskih in pol profesionalnih dirkaških razredov. Razumemo, da je BMW M2 CS avtomobil, ki bo narejen v omejeni seriji in da naj bi bil ta avtomobil res nekaj posebnega, ampak 50% več denarja v primerjavi z M2 Competition? Vredno razmisleka, kam vas dodatnih 37 tisočakov lahko pripelje na ‘aftermarket’ sceni. Konec koncev, osnova in motor sta enaka!