Najnovejši generaciji športne limuzine BMW M3 in M4, sta kljub plazu kritik zelo pričakovana produkta bavarske M divizije. Kmalu jih bomo lahko videvali v slovenskih salonih (marec-2021), njuna cena pa vas bo "sezula".

Ko spregledamo nejasno oblikovalsko odločitev (s tem mislimo odvratno), ki so jo odgovorni sprejeli pri dizajnu nove sprednje maske, nas pod pokrovom motorja razveseli 3-litrski »šestak«, ki ob pomoči dveh turbin proizvede 480 »konjev« in jih na asfalt spusti preko zadnjih dveh koles. Do stotice oba modela pridrvita v 4,2 sekunde! Vozniško izkušnjo pa bo nadgradil serijski ročni menjalnik, katerega v segmentu ne ponuja nihče drug.

Zahtevnejši uporabniki oziroma ljudje, ki si vseeno želijo nekaj več, lahko pod dodatno opremo najdejo “Competition package” – stopnja više že sedaj precej razburljivemu skupku inženirskih umetnin. Z zajetnim kupčkom denarja, boste pridobili 30 “konjev” ter imeli na voljo 650 Nm končnega navora. Poleg ogromne količine karbonskih vlaken, laserskih žarometov ter karbonsko streho s sidrišči za strešne nosilce, bo ta nadgrajeni model prav tako do 100 km/h prišel v le 3,9 sekunde. 

Zanimiva pa je informacija, da imajo barve karoserije, ki si jih lahko poljubno izberete pri nakupu vašega novega bavarskega športnika, različne cene za BMW M3 in BMW M4. Iz spodnjih slik je razvidno, da se razlikujejo med štirimi in štirinajstimi evri. Vaš žep bo najbolj “udarila” barva Individual X16 Frozen Brilliant White, ki stane 3.692,00 € (M3) oziroma 3.706,00 € (M4).

Ekskluzivno za vas razkrivamo cene, ki bodo prihodnje leto v veljavo stopile v salonih širom Slovenije. Vstopna cena v svet športne limuzine BMW M3 bo vaš račun obremenila za 98.700,00 €, nadgrajen BMW M3 Competition Sedan, pa bo slovenskega kupca stal neverjetnih 102.800,00 evrov! Cena sega prek 100 tisočakov brez vključene opreme BMW Active Driving Assistent Pro, kar je v avtomobilu takšnega ranga za pričakovati. Če si bi želeli pol-avtonomnih sistemov pri vožnji, boste torej morali odšteti še dobra dva tisočaka več. BMW M3 Competition Package z ogoromno opcijske opreme pa v tem primeru pride do astronomnih 132.861,00 EUR.

BMW M3 98.700,00 EUR

BMW M3 COMPETITION = 102.800,00 EUR

BMW M4 102.500,00 EUR

BMW M4 COMPETITION 106.600,00 EUR

Osnovna cena BMW M4 pa je še skoraj 4 tisočake višja, s Competition paketom pa pristanemo že na 106.600,00 evrov. Na spisku dodatne opreme najdemo M Race Track Paket, ki vas bo kot najdražja opcija pri Competition modelu stal 16.589,00 €. Ob izbiri osnovne različice pa 17.552,00 € oziroma 63 EUR več za model BMW M4. Le-ta vključuje zmanjšanje teže vozila za 25 kilogramov, nove zavore, nianse iz karbonskih vlaken ipd. BMW na svoji spletni strani navaja, da lahko za več kot 16 tisoč evrov vaš model spremenijo v brezkompromisni vozniški avtomobil, kar vam zgolj za borih 100 tisočakov zgleda, da ne morejo ponuditi. Za drugi najdražji »bonbonček«, ki si ga lahko v svojem BMW M3 Competition zaželite, boste odšteli še dodatnih 5.030,00 € – to pa je M Carbon exterior package, ki zavzema zunanje dodatke v karbonskih zaključkih. Osnovna oprema tako med drugim vključuje ogrevanje prednjih sedežev, naprednega vozniškega asistenta Professional, prilagodljivo M podvozje, asistenta za parkiranje, storitve ConnectedDrive, ogrevane prednje sedeže in podobno.
Najbolj absurdno pa je, da v Nemčiji enak model nemškega kupca stane dobrih 18 tisočakov manj!

Glede na osnovno ceno prejšnje generacije, ki je bila približno deset tisočakov nižja, nas je ta zelo presenetila. Zgleda da večje »ledvičke« enostavno zvišajo ceno.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code