BMW M5 CS poganja 4,4-litrski V8 z dvojnim turbopolnilnikom, kateri ustvari 635 “konjskih moči”, njegov navor pa se konča pri 750 Nm. Po navedbah BMW-ja je čas, ki ga bo potreboval do stotice usupljivih 2,9 sekunde! M5 CS do 200 km/h potrebuje le 10,4 sekunde! Najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na ‘le’ 305 km/h. Preostali pogonski sklop je enak kot v vsaki drugi M5; osemstopenjski samodejni ZF menjalnik in xDrive pogon na vsa štiri kolesa. Tako je povečanje moči motorja le posledica zmanjšanje mase vozila, kot pa spremembe pogonskega sklopa.
Podobno kot je M2 CS, je tudi M5 CS dobil prenovljeno streho, pokrov motorja, zadnji spojler, sprednji razdelilnik, zadnji difuzor in pokrovčka ogledal iz ogljikovih vlaken. Uporaba tega lahkega kompozita, v kombinaciji z lahkimi sedeži, in lahkimi litimi platišči, še dodatno znižujejo maso vozila. Manj je tudi zvočne izolacije in – verjetno najbolj privlačen vidik notranjosti novega M5 CS – pomanjkanja tretjega sedeža v drugi vrsti, kjer obe školjki spominjata na povsem športen značaj.
Kar se tiče barvne palete, poleg kovinske barve Brands Hatch Grey sta na voljo tudi ekskluzivni BMW Individual barvi: matte Frozen Brands Hatch Grey in kovinska Frozen Deep Green. Barve so izvrstno kombinirane z detajli oblečenimi v zlati bron. Med te sodijo ledvične rešetke, značke M5 CS, zračnika ob strani, pokrov prtljažnika ter najpomembneje – platišča so na voljo le v zlato bronastem odtenku.
Tako osupljive številke pa se nadaljujejo tudi pri ceni. Že v Nemčiji, kjer bo BMW M5 CS najcenejši je osnovna cena vozila neverjetnih 180 tisoč evrov, v Sloveniji pa še skoraj dvajset tisočakov več, oziroma 196.450,00 €! M5 Competition je v Nemčiji ‘borih’ 130 tisočakov, kar je kar 50 tisoč evrov manj kot M5 CS. Je ves blišč vreden dodatnega pol stotisočaka? Konec koncev je osnova ter pogonski sklop enak, vemo pa, kaj je dandanes mogoče dobiti za taisti denar pri licenciranih predelovalcih vozil. Če imate možnost sanjati o takšnem rangu vozila, je pametno razmisliti tudi o tem.
Za 200k si pa raje privoščim kaj v smislu Lamborghinija, mogoče Bugattija, kakor pa BMW-ja, ki niti nima neke posebne “prisotnosti”. Saj je “hud” ampak, ne spet toliko.. žal. No, hiter pa je, to pa priznam.
Pa še ko bom sedel v tem avtu, me bo tisto na sredini sedeža tiščalo med nogami ;D