Največji športni terenec v ponudbi znamke BMW X7 je obenem tudi paradni konj znamke BMW iz Münchna.. Sprejme kar sedem potnikov in vozniku oziroma potnikom omogoča neizmerno mero udobja in skupek najnovejše tehnologije, ki jo premore znamka v tem času. Novi BMW X7 brez kompromisov ponuja visoko mero prestiža, vrhunsko tehnologijo, zabavo za zadnje potnike, sedeže z možnostjo masaže, po vsej verjetnosti pa bo na voljo tudi oddaljeni zagon motorja in celo močno izboljšani razni dodatki. Vse od predstavitve pred nekaj tedni, pa verjamemo, da vas močno zanima, koliko tisočakov bo potrebno odšteti za X7 in morebitno dodatno opremo…
OSNOVNA CENA ZA NOVO BMW X7:
BMW X7 M50d = 128.800,00 eur
BMW X7 xDrive30d = 99.500,00 eur
BMW X7 xDrive40i = 104.850,00 eur
V Sloveniji se bo največ kupcev zagotovo odločilo za nakup različice xDrive30d. V tej različici najdemo dizelsko srce, vrstni 6-valjni dizelski motor z močjo 195 kilovatov oziroma 265 konjskih moči in pa 620 nevtonmetrov navora ter 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Kot lahko vidimo v spodnjem spisku opreme, je le-ta zelo bogata. Najdemo lahko recimo komfortni sistem dostopa, ključ z zaslonom, ”Head-up” projekcijski zaslon, paket Connected Professional, brezžično polnjenje telefona, prepoznavanje ukazov s kretnjami… Osnovna cena različice xDrive30d je 99.500,00 evrov, a z vso izbrano dodatno opremo lahko le-ta poskoči na kar 148.771,00 evrov! To vsekakor ni malo, ampak ko pomislimo, da je to največ (v tem smislu), kar lahko ponudbi bavarska znamka kmalu najdemo utemeljen razlog. Med najdražjo dodatno opremo lahko naštejemo M Sport paket za 6.918,00 evrov, velika 22-palčna aluminijasta platišča za 3.227,00 evrov, xOffroad paket za 1.942,00 evrov, samodejno pet-consko klimatsko napravo za 1.153,00 evrov, Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistem za 5.535,00 evrov, paket zabavne vsebine Professional za 3.216,00 evrov, Advanced Heating paket za 2.628,00 evrov in paket inovacij za 3.710,00 evrov. Vso serijsko in dodatno opremo si lahko vključno s cenami ogledate na spodnji fotografiji.
Različica M50d ima pod pokrovom motorja prav tako vgrajen vrstni šest-valjni dizelski motor, le- da razvije 294 kilovatov oziroma 400 konjskih moči in 760 nevtonmetrov navora. Vse to seveda v kombinaciji z osem-stopenjskim samodejnim Steptronic menjalnikom (sicer bolj športno optimiziranim). Omenjena različica je na voljo bolj športnim po duši, saj že serijsko vključuje M športni izpušni sistem, M športne zavore in M športni diferencial. Kot lahko vidimo, je ta različica na voljo za 128.800,00 evrov. Že to se marsikomu zdi neverjetno visoko, a k tej ceni lahko prištejemo še za dobrih 40 tisoč evrov dodatne opreme, barve oziroma oblazinjenja. Med bolj zanimivo opremo najdemo funkcijo Executive Drive Pro, vlečno kljuko z električno vodeno glavo za 1.456,00 evrov, First Class Upgrade paket za 9.564,00 evrov in paket inovacij za 3.710,00 evrov. Seveda najdemo še mnogo druge dodatne opreme, katero si lahko ogledate na spodnji fotografiji celotnega izračuna.
Kljub temu, da BMW X7 v Sloveniji po vsej verjetnosti ne bo našel velikega števila kupcev, je njegov obstoj tudi pri nas izjemno pomemben. Se vam zdi, da je novi BMW X7 pravilno cenovno pozicioniran, ali si je BMW ne glede na vse upal nekoliko preveč s tako visokimi cenami?