Če malo spomnimo, je BMW iX3 popolnoma električna različica uspešnega modela X3, ki uporablja že peto generacijo sistema eDrive. Ta se sestoji iz 80 kWh baterije ter enega električnega motorja s 282 konjskimi močmi in 400 Nm maksimalnega navora. Morda nekoliko presenetljivo je pogon speljan le na zadnji kolesni par, s pospeškom do stotice pa še vedno opravi v 6,8 sekunde. Končna hitrost je sicer omejena na 180 kilometrov na uro, v povprečju pa je iX3 okoli 200 kilogramov težji od ekvivalentnega BMW X3 s pogonom na notranje izgorevanje.
Če je osnovna cena hibridne različice BMW X3 xDrive30e pri nas 63.250 € je popolnoma električni iX3 še dobrih 10 tisočakov dražji, od ekvivalentnega dizelsko gnanega modela xDrive30d, pa je dražji za slabih 9 tisočakov (8.650€). A ne pozabimo, da je treba od te cene odšteti še subvencijo eko sklada v višini 6.000€, kar pa ceno ponese zelo blizu prej omenjenima modeloma, saj se v osnovni različici le ta ustavi pri 67.500 €.
Pa ne mislite, da za ta denar dobite povsem oskubljen model, saj je BMW iX3 že v osnovni različici izdatno opremljen. Osnovna oprema tako med drugim vključuje tudi LED prednje žaromete, naprednega vozniškega asistenta Professional, asistenta za parkiranje, digitalni radio, BMW Live Cockpit Professional, storitve ConnectedDrive, ogrevane prednje sedeže in še bi lahko naštevali. Skratka dvomimo, da boste že v osnovnem avtomobilu pogrešali karkoli od opreme.
Morda še nekoliko bolj presenetljiva pa je cena polno opremljenega BMW iX3, ki z upoštevano subvencijo stane manj kot 77 tisočakov, medtem ko s polno opremljenim BMW X3 xDrive30d z lahkoto prilezemo čez 80 tisočakov. Za ta denar dobite polno opremljeni električni avtomobil, ki navkljub fizično majhni bateriji pete generacije, ki prav nič ne posega v prostornost kabine, po WLTP testnem ciklu vseeno zmore do 460 kilometrov električnega dosega. Tudi v realnosti, bi vam avtomobil moral zagotavljati vsaj 350 kilometrov vsakodnevne vožnje, kar pa je že dovolj za 99% vseh potreb moderne družine. S pomočjo izjemno hitrega enosmernega toka na 150 kW polnicah, ga bo moč na 80 odstotkov napolniti v vsega 34 minutah, za 100 kilometrov električnega dosega pa boste v povprečju porabili okoli 10 minut. Tudi v primeru polnjenja na 11 kW toku, polnjenje ne bo trajalo več kot 7 ur in pol.
Če primerjamo s trenutno edinim pravim tekmecem v premium SUV električnem segmentu audijevim e-tronom, je slednji v osnovni različici za okoli dva tisočaka cenejši, a lahko to osnovno ceno ob pretiravanju na konfiguratorju ponesete tudi preko 110 tisočakov. Komaj pa čakamo, da bo BMW predstavil še kakšno močnejšo, štirikolesno gnano različico, ki pa bo zmogljivostno trkala na vrata tudi že kakšni Tesli Model Y.