Kljub uradnem poročanju o dobrem poslovnem letu 2020, vam razkrivamo uradne podatke ter realno situacijo na slovenskem trgu.

Leto 2020 je bilo za večino proizvajalcev vozil težko leto. Kljub padcu prodaje pa BMW Slovenija trdi, da so zaključili leto s 30 % tržnim deležom v premium segmentu vozil.

Pa so res?

Leto 2020 se je pojavil drastičen padec v poslovanju. Začeli so z rekordno nizkim tržnim deležom, ki je že pred začetkom pandemije, v prvi tretjini leta znašal 1,85%. Doživeli so najvišji padec v premium segmentu vozil, leto so zaključili z -31,81 odstotno razliko v primerjavi z letom prej. Kljub največji prodajno-servisni mreži v premium segmentu vozil v Sloveniji, je bil padec višji tudi kot padec trga vseh vozil (-26,64 %). 

Če primerjamo le Mercedes-Benz ter BMW, lahko vidimo približno enake absolutne številke, vseeno pa ima Mercedes-Benz občutno nižji padec prodaje. V premium segmentu pa je najmanjši padec, pri le -10,76 %, doživel Volvo! Kljub Mercedesovem boljšem poslovanju, le-ta svojo trgovsko mrežo v Sloveniji manjša, na drugi strani pa jo bavarski velikan s slabšim poslovanjem vseeno veča.

Še eno pomembno dejstvo pa je, da statistika kaže na novo registrirana osebna vozila in ne nujno prodana. Za številkami se torej skriva tudi ogromno vozil registriranih na sam BMW (demo, yuc-i, rent-a-car,..). Tega pri konkurenčnem Mercedes-Benzu, ki je preteklo leto prišel pod vodstvo švicarske skupine Emil Frey Automobil Holding, ne počnejo.

MINI, Ki spada pod BMW Group in zato tudi v premium segment pa je leto 2020 končal katastrofalno!

MINI, ki spada pod BMW Group Slovenija pa je leto 2020 končal povsem porazno. Na seznamu vseh proizvajalcev vozil je padel na 28. mesto! Preteklo leto so prodali le 65 vozil, kar predstavlja tretjino manj kot večini nedostopen Porsche, ali celo Tesla, ki je prodala kar 82 vozil in v primerjavi z letom 2019 povečala prodajo za 86,36 %.

BMW Slovenija kljub jasni statistiki vseeno predstavlja laži in trdi, da ima skupina 30 % delež v premium segmentu vozil v Sloveniji. Seveda to drži le pod pogojem, da v statistiko vštejemo tudi vozila, ki v ta segment ne spadajo: X1 (114 prodanih), X2 (47 prodanih), serija 1 (81 prodanih) ter serija 2 (169 prodanih); ki pa so najbolj prodajani modeli v Sloveniji. Prav tako v to statistiko niso zajeli znamk kot so Volvo, Porsche, Jaguar, Maserati, Land Rover ter TESLO, ki prav tako predstavljajo premium razred vozil. Jasno je, da BMW nima 30 % deleža v najrazkošnješem segmentu vozil.

Delo v Si.mobilu (sedaj A1) piarovke Maje Ilec pač ni primerljivo z odgovornostjo, ki jo držiš kot oseba, ki je zadolžena za piarovstvo v podjetju kot je BMW. Opravljanje stikov z javnostjo za transnacionalko je pomembna naloga in s takšnimi zavajujočimi piarovskimi potezami le slabšajo že tako porazno situacijo v Sloveniji. Očitno je lažje zavajati kupce, ter svoje pomankljivo statistično znanje prikazovati na zavajujočih podatkih, kar pa je za podjetje takšnega ranga nesprejemljivo. Dejstvo je, da je BMW v Sloveniji povsem izgubil svoj kompas in da brez takojšnih sprememb v vodstvu, celoten scenarij kaže na dokončen potop multinacionalke na slovenskih tleh.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code