Ravno iz tega razloga smo se na prelepo nedeljsko dopoldne s člani skupine Car Scene Slovenija dogovorili, da se dobimo na dirkališču Raceland v Krškem, kjer bomo fotografirali njihove avtomobile, o njih kakšno rekli in morda kakšnega tudi preizkusili na sami dirkaški pisti. Verjetno se sprašujete kdo sploh so fantje in dekleta, ki so člani te skupine in kaj sploh počnejo. Po njihovih besedah se zavzemajo za obuditev in popestritev slovenske avtomobilistične kulture, kar pri BMWBLOG-u seveda zelo podpiramo, ko kdo omeni še posebne primerke bavarskih jeklenih konjičkov, pa smo takoj zraven.
O čem govorim? Kaj pravite na ikonskega BMW E63 M6 z 5.0 litrskim V10 pogonskim agregatom, ki z Eisenmann izpušnim sistemom ustvarja naravnost neverjetno zvočno kuliso ob polnem plinu po startno ciljni ravnini? Ali pa na predelanega novega BMW M4, ki bo v kratkem prejel tudi nekatere mehanske izboljšave? No nekaj je skupno prav vsem BMW članom Car Scene Slovenija: prav noben avtomobil ni povsem standarden, nekateri pa so še mnogo več kot to. Entuziazem celotne skupine se kaže tudi v tem, da so navljub dogovoru za fotografiranje samo BMW vozil, poleg prišli tudi praktično vsi ostali člani te skupine, ki so še popestrili dogajanje z vozili kot so Mercedes Benz AMG GT-S, Audi RS5, Golf R, Seat Leon Cupra in Abarth 595.
Seveda se dirkalni pisti, ki smo jo imeli na razpolago, enostavno nismo mogli upreti, zato smo si priredili kar nekakšen mini jutranji “trackday”, kjer so si lahko dali duška prav vsi. Največje presenečenje? Mene osebno je najbolj presenetil ravno ikonski BMW E63 M6, ki je navkljub svojim dimenzijam presenetljivo agilen, še posebej za tako kratko in zaprto konfiguracijo. Da o zvoku atmosferskega 10 valjnika s športnim izpuhom sploh ne izgubljam besed. Vseeno pa so do izraza prišle tudi manjše kombilimuzine, kot je naprimer Golf R, ki jim tovrstna konfiguracija bolj odgovarja in so bili zato skoraj hitrejši od naših bavarskih monstrumov. Dovolj o dogajanju, preidimo raje na avtomobile!
predstavitev posameznih avtomobilov:
BMW F82 M4: 3.0 litrski vrstni šestvaljnik
Predelave:
- Moč: 450 konjskih moči
- M Performance Izpuh
- M4 GTS zadnji spojler
- M Performance pragovi
- M Performance prednji podaljšek odbijača
- Karbonski difuzor
- M4 DTM Champion Edition nalepke
BMW E63 M6: 5.0 litrski V10
Predelave:
- Moč: tovarniško 500 konjskih moči, trenutno 520-530 konjskih moči
- Eisenmann izpušni sistem
- Eventuri sistem za zajem zraka
- karbonski zadnji spojler
BMW F87 M2: 3.0 litrski vrstni šestvaljnik
Predelave:
- Moč: 370 konjskih moči
- M Performance izpušni sistem
- M Performance zadnji spojler
- M Performance karbonski dodatki
BMW E92 M3: 4.0 litrski V8
Predelave:
- Moč: Tovarniško 420 konjskih moči – trenutno cca. 450 konjskih moči
- Armytrix izpušni sistem
- Optimizacija motorne elektronike
- Športni zračni filter
Nenazadnje dolgujemo posebno zahvalo dirkališču Raceland Krško in njegovemu lastniku, ki nam je omogočil fotografiranje in pustil tudi nekaj hitrih krogov, ter nas tako spomnil, kako zabavno je lahko svoj avto spoznavati v varnem zavetju dirkališča.