Že takoj ob vstopu v salon, mi je pogled kar sam ”ušel” na BMW M4 CS v Lime Rock Grey Metallic barvi zunanjosti. Nobena skrivnost ni, da je BMW je z modelom M4 skozi leta s številnimi posodobitvami prišel zelo daleč. M oddelek se nikoli ni odpovedal razvoju še bolj zmogljivih različic. Osnovni M4 različici že Competition paket, ki doda več moči, izboljšano vzmetenje ter še nekaj drugih dodatkov, nudi veliko več užitka v vožnji. Medtem pa M4 GTS s številnimi naprednimi izboljšavami, kot je recimo močno povečana moč motorja, izpopolnjeno podvozje, različni izredno lahki elementi, sprednji podaljšek odbijača in celo velik spojler nameščen na prtljažnih vratih predstavlja najbolj ekstremno izbiro med vsemi različicami modela M4.
Točno na sredini pa se nahaja različica CS ali Club Sport, ki sem jo imel priložnost v salonu občudovati kar nekaj časa ob dobri kavi, ki nam jo je pripravilo osebje salona. Tehnologijo podvozja si deli s prej omenjenim Competition paketom, pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2 pa ima enake kot različica GTS. Le-te že na prvi pogled nakazujejo, da so dirkaško naravnane. Takoj sem tudi opazil, da so si inženirji iz različice GTS ”sposodili” karbonski pokrov motorja z režo za zajem zraka in vratne tapete iz recikliranega materiala, ki zagotovijo, da masa vozila znaša le 1580 kilogramov. To je celih 32 kilogramov manj kot tehta osnovni M4 s samodejnim dvosklopčnim DCT menjalnikom, a še vedno 70 kilogramov več kot najbolj ekstremna različica GTS. BMW M4 CS je nekoliko nižji in ima trše vzmetenje, spredaj ima na lahkih aluminijastih platiščih nameščene pnemvatike dimenzije 265/35×19, zadaj pa kar 285/30×20. Pnevmatike seveda močno pripomorejo k splošnem občutku vozila na cesti, saj so konec koncev edini element, ki zagotavlja stik vozila s cestiščem. Upam, si trditi, da se omenjene pnevmatike zaradi izboljšanega oprijema izkažejo kot nekoliko bolj glasne in razmeroma hitro izgubijo tekalno površino. A pustimo številke na strani, BMW M4 CS izgleda zelo agresivno, in s tem mislim na vse dodatke, ki to le še dodatno stopnjujejo.
Vse omenjene različice uporabljajo enak 3,0-litrski vrstni šestvaljni TwinPower Turbo bencinski motor, razlikujejo pa se po optimizaciji motornega računalnika. M4 s Competition paketom razvije 450 KM, M4 GTS razvije 500 konjskih moči, 460 konjskih moči in 600 nevtonmetrov navora pa razvije M4 CS, ki vam ga predstavljamo danes. V povezavi s sedemstopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom DCT pospešek do stotice traja le neverjetnih 3,9 sekunde, kar je sicer za 0,3 sekunde hitreje kot M4 s Competition paketom.
BMW M4 CS kljub vrhunskim zmogljivostim v notranjosti ponuja veliko mero praktičnosti, saj z opremo niti ne skopari. Opazimo le nekaj ukrepov, ki so bili potrebni, da M4 tehta manj in se posledično bolje ”pelje”.
BMW M4 CS je tako po večini mnogih najboljši M4 prav zaradi skorajda idealnega kompromisa vsestranskosti vsakodnevne uporabe in športne vožnje. Žal pa sem moral moje prvo srečanje z tako vrhunskim športnikom kaj kmalu končati, saj sem se dobro zavedal dejstva, da me na parkirišču čaka M760Li, ki pod motornim pokrovom skriva velik V12 motor. Že sama misel na to, da bom prvič vozil avtomobil s tako velikim motorjem je nekoliko ”oblažila” in pripomogla k odhodu iz salona.