BMW se je odločil, da ne izdela kabrio različice svojega najmanjšega modela M2, ki bi zaradi zložljive strehe in težkih mehanizmov pridobil na teži, ojačati pa bi bilo potrebno tudi njegovo podvozje. Dähler se sicer dobro zaveda teh problemov in so zato poleg pridobljene teže vozilu dodali tudi dodatno moč.
Predelovalec je za brezstrešnega M2, osnovanega na modelu M235i ponudil dve nadgradnji moči. 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki serijsko razvije 370 konjskih moči in 500 Nm navora po prvi stopnji nadgradnje proizvede 408 konjskih moči in 580 Nm navora, po drugi stopnji nadgradnje pa kar 425 konjskih moči in 610 Nm navora! Osupljiva moč poskrbi, da M2 Cabrio kljub povečani teži stotico doseže v manj kot štirih sekundah, pospeševanje pa se preneha šele pri 300 km/h.
Izpušni sistem iz nerjavečega jekla poskrbi za bolj zabavno in glasnejšo simfonijo motorja, na voljo pa je tudi dušilec, ki skrbi za primerno jakost. Novo prilagodljivo vzmetenje poskrbi za različno trdoto podvozja, omogoča pa tudi znižanje vozila. Močnejši zavorni sistem sodeluje s kar 400 mm diski, ki skrbijo za suvereno ustavljanje malega športnika. Športni važič ima nadeta tudi CDC1 platišča, ki spredaj merijo 20, zadaj pa 21 palcev. Spremembe pa so opazne tudi v notranjosti, kjer ima naknadno nameščen MID zaslon z vsemi potrebnimi informacijami in nekoliko spremenjeno potniško kabino.
Zaenkrat še ni informacije koliko denarja Dähler želi za BMW M2 Cabrio, napovedal pa je, da bo na željo lastnikov vozila pod pokrov namestil celo motor S55 iz BMW M4. Bi ga imeli?