Kot smo že omenjali v prejšnih člankih bo pri G11/G12 seriji 7 glaven poudarek na tehnologiji. In to ni nikakršna novost, sedmice do že od nekdaj z novimi generacijami predstavljale najnovejši napredek v smislu razvoja materialov in tehnologije.

Pred svetovno premiero, ki naj bi se odvijala septembra na frankfurtskem avtomobilskem salonu, nam je nemško podjetje omogočilo predogled vseh “gadgetov”, ki jih vozilo uporablja. Demonstracija je bila prikazana na dogodku v Miramaras, kjer je vse srečne udeležence pričakal s kamuflažnim vzorcem odet bavarski paradni konj.


Najbolj privlačne inovacije se skrivajo na glavnem centralnem “infotainment” zaslonu, ki se sedaj odziva tudi na dotik ali prostoročno s kretnjami. 3D senzor, ki je postavljen blizu vzvratnega ogledala lahko prepozna vnaprej določene kretnje v območju prestavne ročice, zaslona in centralne konzole. Zaradi prostoročnega upravljanja se voznik lahko bolj skoncentrira na samo vožnjo, čeprav lahko sedmica pripomore tudi tukaj.

Še en tehnološki preskok je naredil BMW Display Key. Kot njegovo ime narekuje, bo ključ podoben tistemu pri BMW i8, v sebi pa bo hranil vse pomembne informacije. In to je le vrh ledene gore, uporabljali ga bomo lahko tudi za avtonomno parkiranje, kjer se bo vozilo samo pospravilo na parkirano mesto, prav tako pa se bo ob klicu lastnika zapeljalo ven na točko sprejema. Po izjavah BMW bo to prvi proizvodni model, ki bo ponujal takšen sistem, ki bo pomagal predvsem pri tistih, nekoliko ožjih parkirnih mestih.

serija 7 cfrp (1)

Šasija in vozne izkušnje so bile prav tako zelo dobro premišljene. BMW bo sedaj uporabljal zračno vzmetenje z dvema premama in samodejno samoizravnavo in elektronski nadzor blažilnikov v sklopu osnovne opreme, ki se bo glede na potrebe prilagajal skupaj s standardnim “Dynamic Damper Control”. Poleg tega pa bodo k bolj udobni vožnji pripomogli še elektromehanski stabilizatorji, ki bodo zmanjšali nagibanje vozila.

Novi šestvaljni vrstni bencinski motor iz najnovejše generacije pogonskih enot BMW Group omogoča uporabo najnovejšo tehnologijo BMW TwinPower Turbo, ki dviguje učinkovitost na naslednjo raven. Moč motorja se kanalizira prek dodatno razvitega 8-stopenjskega menjalnika Steptronic z izpopolnjeno notranjo učinkovitostjo in strategijo prestavljanja, podprto z navigacijskimi podatki: uporablja GPS informacije za vmestitev v optimalno prestavo, kar pomeni tudi optimalno porabo goriva.

CFRP (plastika ojačana s karbonskimi vlakni) bo uporabljena v potniški celici, tehnologija bo prenešena predvsem iz BMW i modelov. Razlika v teži v primerjavi s prejšno generacijo naj bi znašala 130 kilogramov manj.

Na žalost fotografije zaenkrat razkrivajo bolj malo dejanskih linij paradnega konja, v začetku leta pa je na splet “pricurljalo” nekaj fotografij razkritega vozila, ki naj bi bil po naših informacijah že končna verzija. Če so pri BMW v zadnjih štirih mesecih še kaj spreminjali pa bo postalo jasno šele na svetovni premieri.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code