Fotogalerija je bila objavljena s strani bloga Highsnobiety, v njej pa prikazuje BMW X2 v zanimivem, kamuflažnem vzorcu. Že na prvih slikah je razvidno, da se bo X2 najbolje počutil v urbanem okolju, same linije in detajli pa so s pomočjo kamuflažnega vzorca namenoma skriti, saj vseeno niso hoteli izdati čisto vsega.
Vseeno vidimo, da so oblikovalci veliko potez povzeli po študiji X2, ki je bila predstavljena na lanskem pariškem avtomobilskem salonu. Še posebej zanimiv je dizajn sprednjega dela vozila, ki vključuje ogromne, klasične ‘ledvičke’, ki naredijo sprednji konec zelo pompozen in tudi malo agresiven. Prvič so te ledvičke tudi širše na spodnjem delu, saj je bil do sedaj pri skoraj vseh širši zgodnji del.
X2 je petvratni model, za razliko od ostalih dveh članov X družine s sodimi številkami v imenu – X4 in X6, pa ta ne bo kupejevsko oblikovan, temveč bo dizajn tipično BMWjevski, s poudarkom na športni eleganci in malo nižjo strešno linijo, kot jo ima naprimer Range Rover Evoque. Z X1 in novim MINI Countrymanom si bo delil UKL1 platformo, ki za osnovo uporablja sprednji pogon in je tako le eden izmed 23 načrtovanih avtomobilov, ki bodo zgrajeni na tej osnovi. Ravno tako si bo z modelom X1 delil tudi motorje. S širokim razponom bencinskih in dizelskih motorjev z močjo med 116 in 231 konjskimi močmi se bo našlo nekaj za vsakogar, za tiste najzahtevnejše pa bo na voljo tudi M Performance različica s 300 konjskimi močmi, ki o nosila oznako X2 M35i xDrive.
Kot sem že omenil bodo imele v osnovi vse različice pogon speljan na prvi kolesni par, opcijsko pa bo seveda moč dokupiti tudi odlični xDrive štirikolesni pogon, ki bo na voljo le z avtomatskim menjalnikom. Za določene različice s šibkejšimi motorji bo na voljo tudi šest stopenjski ročni menjalnik, vendar verjetno le v kombinaciji s prednjim pogonom.
Več kot očitno bo X2 tisti X model, od katerega se pričakujejo dobre prodajne številke. Cenovno bo postavljen nekje med X1 in X3, kar je tudi logično, cilja pa predvsem na nove kupce te bavarske znamke, ki so v preteklosti pogledovali predvsem proti Range Rover Evoque-u. Proizvodnja bo potekala vzporedno z novim X1 v BMWjevi nemški tovarni v Regensburgu.