A zadnji pogon je lahko velika slabost malih kompaktnih vozil, saj že tako majhna kabina dobi še manj prostora zaradi prenosa moči na zadnjo os, veliki vrstni šestvaljni motor pa se razteza še globlje v potniško kabino, kar vsekakor ni idealno za tako majhna in velikokrat mestna vozila.
Kljub temu, da bodo serijo 1 mnogi “zasovražili” se je BMW odločil za pomemben korak naprej. Serija 1, tudi prototip na fotografijah, bo namreč uporabljala sprednji pogon, ki prihaja skupaj z novo platformo UKL in jo že sedaj lahko najdemo pri modelih MINI in BMW X1.
Novi BMW serije 1 bo tesno povezan tudi s kitajsko limuzinsko različico, le da kombilimuzina ne bo naprodaj na kitajskem trgu, ampak povsod drugod.
Fotografije razkrivajo atletski značaj prihajajoče serije 1. Za razliko od trenutne generacije je pokrov motorja občutno krajši, saj je po zaslugi UKL platforme motor nameščen prečno. Streha vozila je nižja, celoten avtomobil izgleda širši, streha pa se bolj elegantno spušča proti zadnjemu delu. Prototip na fotografijah je model s petimi vrati, zaenkrat pa še ni znano, če bo serija 1 ponovno na voljo tudi v trivratni različici.
Zaradi nove UKL platforme bo serija 1 izgubila nekaj kilogramov, predvsem po zaslugi uporabe lahkih materialov, to pa bo seveda pripomoglo tudi k boljšim voznim lastnostim in ekonomičnosti. Seveda bo na voljo tudi štirikolesni pogon xDrive, ki pa bo že serijsko oskrboval le močnejše različice.
Na našo veliko žalost pa se iz serije 1 poslavlja tudi vrstni šestvaljni motor, kar pomeni, da tudi najmočnejša M Performance različica ne bo več zapela tak božansko kot je to znala do sedaj. Nadomestil ga bo vrstni štirivaljni motor, poleg slednjega pa bosta v ponudbi še vrstni trivaljnik in priključni pogonski sklop.
Razkritje malčka bo sledilo proti koncu leta 2018, do takrat pa bo Mercedes-Benz že prenovil svojega konkurenta, razred A.