Nemška revija Auto Bild dokazuje, da je BMW ustvaril več kot dostojnega tekmeca Mercedes Benzu E63S AMG.

Ko je BMW predstavil novo generacijo BMW M5, si je ravno to primerjavo želelo veliko avtomobilističnih entuziastov. BMW navdušenci so se ob debiju nove generacije M5 takoj vprašali, kako se bo postavil po robu neverjetno zmogljivemu Mercedes Benz E63 S AMG, nemški Auto Bild pa je bil prvi, ki se je primerjave tudi lotil.

Če najprej pogledamo gole številke opazimo, da sta si avtomobila precej podobna. Oba uporabljata twin-turbo V8 motorja, ki ima v primeru BMW M5 prostornino 4.4 litra, mercedesov pa ima štiri decilitre manj. Motorja razlikuje le 12 konjskih moči v prid Mercedesu (600 proti 612 konjskih moči) v navoru pa je razlike kar 100 Nm, zopet v prid Mercedesu. Oba prenašata vso to moč preko avtomatskih menjalnikov, ki ima v BMW M5 osem prestav, v E63 S AMG pa devet. Za trakcijo skrbita pametna štirikolesna pogona, ki lahko v pravi konfiguraciji poskrbita, da avtomobila postaneta gnana le na zadnji kolesni par, če imate seveda na zalogi kakšen komplet zadnjih pnevmatik ali dva. Tudi zmogljivosti na papirju so skoraj identične, saj naj bi oba zmogla stotico doseči že po vsega 3,4 sekunde, testi pa kažejo celo, da sta v resnici še kako desetinko ali dve hitrejša. Razlika pa nastane pri večjih hitrostih, kjer Auto Bild navaja, da je BMW M5 hitrejši do 200 kilometrov na uro in sicer M5 za to potrebuje 11.1 sekunde, E63 S AMG pa 11.5 sekunde, kar je presenetljivo glede na to, da ima Mercedes nekoliko več moči in precej več navora, je pa tudi res, da je nekoliko težji od BMW M5.

Torej na papirju sta si avtomobila skoraj identična, kaj pa v realnosti? Za pravo primerjavo se je seveda potrebno usesti za volan obeh, ter narediti podrobno primerjavo in ravno to je storil Auto Bild. Oba avtomobila sta se več kot sposobna obnašati kot dva huligana in uničiti zadnji par pnevmatik v nekaj minutah, vendar je največje presenečenje ravno v tem, da naj bi imel M5 boljšo dvojno osebnost od E63 S AMG. Ponavadi so AMG produkti na cesti bolj udobni, M produkti pa nori in preveč fokusirani na maksimalno zmogljivost in zmago na pisti, vendar je v tem primeru v načinu Comfort BMW M5 tisti, ki je bolj udoben in ponuja bolj sproščujočo vožnjo v realnih pogojih. E63 S AMG ima trše vzmetenje, bolj agresivni negativni naklon prvih koles in je kot celota mnogo bolj jezen, kar pa ne pomeni, da je avtomatsko boljši za vožnjo.

BMW-M5-F90 (15)

BMW M5 naj bi imel boljši občutek na volanu, avtomobil kot celota pa daje občutek večje lahkotnosti in natančnosti ob priganjanju skozi zavoje. To še vedno ne pomeni, da je E63 S AMG slab, ravno nasprotno. AMG je pravi huligan, njegov izjemno zmogljiv V8 motor pa proizvaja mnogo boljši zvok. Vendar to še vedno ni dovolj, da bi zmagal v bitki z novim BMW M5. Slednji je prava pošast z dvojnim karakterjem, ki je le za odtenek boljša od mogočnega Mercedes Benza E63 S AMG, ki je ob debiju osupnil prav vse in prav je bilo tako saj je odličen. Problem je le, ker je novi BMW M5 boljši in to tako pri zmogljivosti, kot tudi pri udobju. Popolna poslovna ‘über’ limuzina?

Vir: AutoBild.de

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code