Prišlek je bil tokrat opažen na evropskih cestah. S prihodom na trg bo postal naslednik čudovitega in odličnega Z4, ki je, vsaj v Sloveniji, zelo slabo prodajan in posledično tudi slabo zastopan BMW model. V novih fotografijah športnega prototipa je sedaj moč razbrati bolj natančne linije in poteze.
Kar se tiče zunanjega izgleda, je vsaj iz prototipa razvidno, da bo Z5 ohranil tipični oblikovni jezik, ki bo nekoliko moderniziran in še bolj zapeljivega izgleda. Seveda bo na sebi nosil prepoznavne BMW ledvičke in dovolj velike zračne reže, ki zaenkrat ostajajo strogo prekrite.
Prav tako bo Z5 ohranil klasične športne proporce, med kar štejemo dolg pokrov motorja in kratek zadek, za razliko od trde strehe, ki jo je uporabljal Z4, pa bo Z5 očitno opremljen kar s črno platneno streho. BMW se je najverjetneje odločil za mehko streho zaradi zmanjševanja nepotrebne teže, ki jo s seboj prinese trda streha in težki mehanizmi zlaganja. Še vedno pa se zna zgoditi, da bo bavarski proizvajalec v ponudbo vključil tudi možnost izbire trde zložljive strehe.
Na naše veliko veselje bo Z5 ohranil platformo s pogonom na zadnji kolesi, ki jo je BMW razvil v sodelovanju s Toyoto. Isto platformo naj bi Toyota uporabila v svoji različici športnika, ki naj bi obudila legendarno ime Supra, vendar to za zdaj ostaja le ugibanje.
Kar se tiče motornih različic, bi lahko Z5 najverjetneje uporabljal 2,0-litrski štirivaljni in 3,0-litrski šestvaljni motor, za močnejšo različico oddelka M pa bi BMW lahko uporabil 431 konjski twin-turbo šestvaljnik, ki ga sicer uporabljata M3 in M4. Za prenos moči bosta skrbeli že dobro znani izbiri 6-stopenjskega ročnega in 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
Bo novi Z5 bolje prodajan kot njegov predhodnik?